03 kwietnia 2012

zły dzieeeeń!

Skoro Fortuna była kobietą, to ja sie pytam: co Ty babo robisz!? Dlaczego złe fatum nade mną wisi !!!
Od wczoraj, aż po dzisiejszy dzień nie przytrafiło mi się absolutnie nic dobrego... ;/
Od samego rana nie mogę się wziąć w garść! co chwile coś mi wypada z rąk, co chwile coś się tłucze, co chwile czegoś zapominam, albo robię źleeeee!
Mam wrażenie, że wszyscy mi robią na złość! Mimo, że wiem, iż tak nie jest!!
Wbrew pozorom nie jestem ani zła, ani wściekła..
ja tylko chce, aby to już minęło!
Fatum - ODEJDŹ! ;)




 
Najgorsze są jednak te momenty, kiedy nie możemy nic zrobić, aby odwrócić bieg wydarzeń..aby wpłynąć na ludzi..aby wpłynąć na los..na czas.. Serce pęka, kiedy patrzymy na smutek - CIERPIENIE bliskiej osoby.. bezradnej osoby.. i sami jak i ona jesteśmy bezradni... kiedy ktoś jest np. ciężko chory, ani nie pomożemy, ani nie pocieszymy, choroby na siebie też nie weźmiemy ...

 Przepraszam, za dzisiejszy czarny humor.. ale chyba i takie momenty są potrzebne... :( :*

31 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za to, żeby fatum w końcu odeszło. :) Mówił Ci ktoś kiedyś, że jesteś bardzo podobna do Eleny z serialu "Pamiętniki wampirów"? Zwłaszcza na ostatnim zdjęciu. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie szkodzi, po prostu pomiń ten punkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta czarna kurteczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma ten gorszy dzień ..



    Pozdrowienia

    http://mrs-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jesteś śliczna! bardzo ładna kurtka :) może się poobserwujemy? buziak

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny płaszczyk!
    dziękuję za komentarz:) spodnie są z Hausa, ale z outletu, więc w obecnej kolekcji mogą być już nie dostępne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny płaszczyk :) dziękuję za komentarz i dodaję do obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia- ślicznie wyglądasz:)oby zły nastrój szybko ustąpił i "fatum" odeszło w zapomnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. raz mamy lepsze dni raz gorsze - wszyscy tak mają!!! Kochana nie przejmuj się :) to minie :D:D:D

    Przesyłam duuużo pozytywnej energii, usmiechu i radości!!!

    Dzięki za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś chyba w tym jest, bo ja też ten weekend mam do bani,to chyba ta przedświąteczna gorączka ma taką paskudną aurę...
    Fajny blog:)lubię sobie poczytać takie refleksje, a i modowo mi się podoba:)
    Dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. *ten tydzień:P nie weekend(pomyślalam już o weekendzie)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poburzy zawsze wychodzi słońce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. będzie dobrze, wiem łatwo powiedzieć . ale lepiej mieć nadzieję niż nic nie mieć :)!
    głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję:) Twoje zdjęcia również ładne! Obserwujemy?:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za miłe słowa ;)

    a mnie się podobają Twoje włosy, wyglądają bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno wszystko zakończy się happy endem. głowa do góry! :D

    śliczny płaszcz ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba każdy ma czasem taki dzień :)
    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój dzień także nie wyglądał jakoś nieziemsko ... Ogólnie to z humorem też nijak :< ale mam nadzieję, że Twoje samopoczucie się polepszy. P.S - ciekawe zdjęcia :) jesteś śliczna. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak czasem jest , ale na poprawę nastroju dobra jest czekolada ;) :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za przemiły komentarz,u Ciebie również ciekawie,zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. każdy ma czasem takie dni, ale to minie :) dziękuję bardzo za komentarz :) Oj wiem jaka to radość jak się z czegoś 'zwykłego' zrobi małe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz, bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach.!

    OdpowiedzUsuń