07 kwietnia 2012

Wielkanoc! :))))))

Jeeej! są już święta! :) nawracam się, tak jak przystało w okresie Wielkiejnocy :)))
Ale nawracam w innym znaczeniu oczywiście :) no niestety nie zamierzam w moim duchowym przekonaniu niczego zmieniać, ale w sobie a być może to przyniesie ze sobą i inne zmienne :)))))



 śniadanie jak z marzeń :

podano do stołu :
świece:

dodatki:

boskie i mega poprawia humor :)))))



Życzę wszystkim zdrowych, pogodnych, radosnych Świąt Wielkanocnych :))))))
Nowych Inspiracji przede wszystkim :)

6 komentarzy:

  1. świetne inspiracje :) aż obejrzałam 2 razy, hihi :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Byłoby mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie inspiracje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje :)
    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę Ci ogromu radosnych inspiracji i końca pecha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się wnętrza tych miejsc gdzie jest "podane do stołu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. radosnych Świąt! :) buziak!

    OdpowiedzUsuń