11 kwietnia 2012

12 centymetrów nad ziemią :)))

Czuje, że warto było tak się poświęcać tydzień temu! KARMA, KARMA, KARMA! 
Ten tydzień jest tak owocny, że aż w to nie wierze :))) udaje mi się więcej niż tylko mogłabym sobie wymarzyć! w poprzednim tygodniu nic, ale to nic mi nie wychodziło! nawet kawa mi nie smakowała! ;/
a w tym tygodniu natomiast, hmm.. no może poza poniedziałkiem, którego w połowie przespałam... 
a w tym tygodniu wszystko zwraca się z nawiązką!


 Jestem meeeega naładowana pozytywną energią :) 
Czuje się śmietnie, mam nieziemsko dobry humor, ludzie dookoła są przeżyczliwi :)))))))))) 
Tysiące pomysłów w mojej głowie czeka na zrealizowanie na na na na :))))
Postanowiłam, że w weekend prawdopodobnie w niedzielę, zrobię porządek w szafie haha specjalnie z tej okazji biorę tydzień urlopu :D ! aby to ogarnąć:) 
nie no żartuje z tym sprzątaniem - tzn. mam nadzieję, że aż tyle czasu mi to nie zajmie :)
 czy u Was sprzątanie w szafie wygląda tak samo? nie jestem w stanie wyrzucić niczego, bo jestem do tego za bardzo przyzwyczajona mimo, że w 70% ciuchów nie chodzę ;) 





























  Jutro jest mój sądny dzień! najważniejszy w całym tym tygodniu, oby się nie okazało, że i życiu! 
Jest to moja wielka tajemnica, nikt absolutnie nikt o tym nie wie :) 
jeżeli mi się uda to oczywiście podzielę się dobrą nowiną !!!! obiecuję :)))))
Byłam dzisiaj na zakupach! Nigdy nie udało mi się kupić 4 świetnych rzeczy naraz! ale za to  DZISIAJ!
Ten tydzień jest magiczny :)))))))))) przysięgam - od dzisiaj wierzę w karme! 

aaaaaaaaaaaaaaaaaa wspaniały dzień :) hmm to zabawne, że kobiecie wystarczą tylko udane zakupy i NIEUDANA KOLORYZACJA WŁOSÓW! 
aby mieć dobry nastrój, brakuje mi tylko solarium :) 
wczoraj przeszłam kolejny ( 2!) etap farbowania włosów tym razem użyłam 
JASNEGO BLONDU! i........
NIC!
Jesteście w stanie w to uwierzyć? jasny blond.. i nic?!?!?! co mam zrobić, aby zejść z czarnego ?:(

Wierzycie w karme? to nieprawdopodobne, że jednego razu życie daje Wam po dupsku, a za chwile odpłaca się z nawiązką! 
Osobiście wierze w to, że ludzie którzy sprawiają przykrość innym odpokutują! 
już nie raz tego doświadczyłam :D i nie mówię tutaj wcale o pokucie:P


65 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz w tym kolorze włosów, naprawdę Ci pasuje, jesteś pewna, że chcesz zmieniać ten kolor?
    moim zdaniem wyglądasz bardzo seksownie, nic bym nie zmieniała ;)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego solarium..
    Jak będziesz u mnie na blogu możesz kliknąć w baner limonkowy szyk i jak spodoba ci sie blog możesz go zaobserwować.?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem katoliczką i wierze tylko w Boga, ale myślę, że coś jest w tej Karmie i myślę, że istnieje ona:)

    Ciesze się, że szczęście znowu odnalazło Cię, a pech odszedł w niepamięć oby długo trwała ta idylla:)

    OdpowiedzUsuń
  4. P.s. Jeśli masz zamiar wyrzucać jakieś ubrania, to ja z chęcią mogę je przygarnąć!;D

    Trzymam kciuki za to, żeby ta sprawa owiana tajemnicą miała pozytywny finał. Trzymam mocno kciuki. :) A gdyby się tfu, tfu(odpukać w niemalowane) nie udało, to i tak daj znać co to było;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaah dobre:) Fajny pomysl z tym byle do piątku:) Poza pomyslem bardzo proszę o przekazanie chodz 1 % pozytywnej energi jaka Cie rozpiera:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękujemy;) świetny post. Co do zejścia z czarnego odcienia najlepiej iść do salonu na ściąganie koloru. Trochę kosztowne i czasochłonne ale nie niszczy aż tak włosów.
    ps. buciki rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great outfit dear! The color is pretty cool!
    And u look very pretty; love your hair! *-*


    Thanks 4 your comment on my blog!
    Wanna follow each other?
    Well just if you like my blog 2. :>


    XX

    OdpowiedzUsuń
  8. widze właśnie, że wiele dziewczyn uzywało kremu i są same pozytywne opinie więc cieszę się, że go kupiłam :)
    co do wlosów to jedyne wyjście to ściąganie koloru....

    OdpowiedzUsuń
  9. prześlicznie wyglądasz, zdjęcia są kapitalne!

    Pozdrawiam serdecznie!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z najmilszą przyjemnością Ci otworzę!:) Trzymam za słowo;D
    Jeśli chodzi o włosy, bo zapomniałam dopisać, to ja bym Ci radziła rozjaśniaczem je potraktować. Wiem, niszczy włosy(tak słyszałam), ale nie mam innych pomysłów. Ewentualnie idź do fryzjera :) Ale w czarnych i tak myślę, że Ci bardzo dobrze. A tak w ogóle, to przypominasz mi bardzo piosenkarkę Inne i chyba się powtórzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i am totally in love with your blog! have to follow!
    please check out my blog too:

    My Blog - Pocketful of Dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje bardzo za komentarz!:) a każdy mnie bardzo cieszy!dopiero zaczynam i chcę popracowac nad blogiem. Widze, że równie dobrze wygladasz, klasycznie, buty i marynarka są moim " IN", Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. perfect blazer!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że już wszystko dobrze :)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity zestaw : D
    I do tego cieliste szpilki.
    Bomba!
    Pozdrawiam,Inka

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham takie eleganckie zestawy :) i szpilki :)
    co do koloru wlosow, bylam czarnulka przez 4 lata i pozniej poratowala mnie fryzjerka ktora zamiast plukanki rozjasniajacej zrobila mi delikatne refleksy-pasemka,,, i udalo sie ;) a wloski zniszczyly sie minimalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna bluzka . Zapraszam ---> http://sharonstyle13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne buty,śliczna marynarka! :)

    + zapraszam do mnie jak znajdziesz czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne te buty :)
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym nie zaszła daleko w takich butach :d

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe musisz miec mega wytrzymale te wlosy jak sie nei chca przefarbowac ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  22. No i pech się odwrócił :)
    Śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna marynarka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka super ;)
    Mi się zdaje, że powinnaś zadziałaś rozjaśniaczem, nic innego raczej nie pomoże, ale to strasznie psuje włosy. Farbuję od kilku lat i po żadnej farbie mi się nie niszczyły i nie wypadały tak jak po rozjaśniaczu.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz cudowne buty ! strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie piękne buty i marynarka!
    masz ochotę sie wzajemnie obserwować? ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje buty mi się podobają:))
    obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty ! i cała stylizacja :)
    zakupy to coś magicznego XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym takie butki:)
    Dzięki za komentarz:) Zachęcam do przeróbek DIY.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. aaaa jestem zachwycona Twoim blogiem i Tobą ! Po przeczytaniu tego wpisu, jakoś samoistnie się uśmiechnęłam :)!
    Energia aż kipi ! Ślicznie wyglądasz:)
    Cos w tym jest, że ludzie pragnął tego czego nie mogą mieć, ja tam bym sie zamieniła na brązowe oczy.
    Obserwuję, a co !

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz piekne wlosy - rozjasniacz Ci je zniszczy ..... jesli juz chcesz cos koniecznie z nimi zrobic to moze idz do fryzjera i popros o kilka jasnych refleksow na wloskach - ladnie Ci w takim ciemniejszym kolorku jest:)

    OdpowiedzUsuń
  32. myślę, że na zejście z czarnego pomoże tylko ściąganie farby albo kilkakrotne rozjaśnianie - katorga dla włosów, niestety. no i wszystko kosztuje, co by nie wyłysieć od tych zabiegów.
    buty przepiękne, chociaż sama takich mieć bym jednak nie chciała - czuję się lepiej na pewniejszym obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. dobrze widzisz, to są pumy :) są ok, oprócz tego, że ze względu na ich kolor są wiecznie brudne i nigdy nie mogę ich doszorować ;)
    + u mnie sprzątanie wygląda dokładnie tak samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. JESTES PIEKNA! outfit i wgl wszystko mega.. daje do obserwowanych i bede czesto zaglądac!
    buźka ;-**

    zapraszam do mnie
    http://mizernaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wyglądasz ;) a z czarnego bardzo ciężko się schodzi, najlepiej udać się do fryzjera i nie kombinować w domu, bo tylko włosy zniszczysz a efektu nie będzie. Fryzjer nałoży rozjaśniacz, który dobierze do rodzaju włosów i posadzi Cię pod suszarkę pod wpływem ciepła włosy się rozjaśnią, a następnie nałoży kolor jaki chcesz. Ale nie licz na cuda ciemny brąz - średni to max co uzyskasz na pierwszy raz ;) wiem, bo sama przez to przechodziłam ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. daj znac czy zdecydowalas sie wlansie na safire ;)

    rowniez wierze w karme ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylizacja, szczególnie kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fenomenalny outfit! uwielbiam elegancję!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie! Te buty są rewelacyjne! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. ostatnio mi si enic nie udaje i marze o tym zeby zaczeło byc tak super jak u Cb :)!

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny zestaw! Buty i marynarka są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. sama nie wiem czy wierzę czy nie, musiałabym się poważnie zastanowić ;) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne kobiety - takie jak Ty pewnie słyszą to setki razy,ale ja powtórzę to jeszcze raz z gracją i przekonaniem. Jesteś nieprzeciętnej urody.

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie zawsze tak samo beznadziejnie <3
    Świetna marynarka i buty. Tytuł posta bardzo adekwatny ;D

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie oraz do wzięcia udziału w konkursie :3
    xoxo, M.
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Trzymaj tak dalej :-) Bardzo ładne buty!

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, że u Ciebie dobrze, oby tak zostało! Świetna marynarka i buty ;)
    Jestem nową obserwującą, fajnego bloga prowadzisz ;)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  47. ślicznie wyglądasz. masz cudne włosy i śliczne buty :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  48. masz świetny styl:)
    + bardzo ładne zdjęcia. ;)
    obserwuje. ;)

    OdpowiedzUsuń