05 kwietnia 2012

pechowa passa trwaaaaa...

Gdyby ktoś się zastanawiał, dlaczego w tym tygodniu ma takie szczęście.. otóź odpowiedź jest prosta : 
JA PRZEJĘŁAM CAŁEGO PECHA!!!!!! ;/
Rewelacyjna passa trwa i chyba nie ma ochoty mnie opuścić:)))) 
jest czwartek, jedyne co mi się narzuca na myśl to : z cyklu archiwum X, nie mam zielonego pojecia, jak to działa , ale mam tak ogromnego pecha, który ku mojemu zdziwieniu jeszcze się powiększa!!! 
za każdym razem, kiedy mi się wydaje, że "no dobra, gorzej już być nie może!" na to los : " A JEDNAK!" :)))


 Jestem tak pozytywnie wściekła, że jedynie dzięki poczuciu humoru i dystansu do własnej osoby JESZCZE żyje...

... no, ale przecież nie wiemy, co mnie czeka jutro :)
nawet nie wiecie, jak bardzo nie mogę doczekać się piątku !!!!!
Już dzisiaj z koleżanką z pracy robiłam zakłady, cooooo mnie czeka jutro :)


Błagam, trzymajcie kciuki za mnie (abym nie zwiariowała) i za cały ten pieprzony WIELKI TYDZIEŃ (aby się już skończył) :)))))))))

42 komentarze:

  1. piekna masz koszulke i spodenki! fajnie sa w nich kieszenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak taką piekną dziewczynę może spotykać coś złego..? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba sie troszke pomeczyc ;p
    Ale masz piekne nozki!:))
    P.S. Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki! ;*
    Będzie dobrze!...

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę trzymała kciuki. Mogę nawet się pomodlić, żeby Cie te złe fluidy(pechowce) opuściły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. może teraz masz ogromnego pecha, zeby potem cieszyć się z małych sukcesów?
    ej, dobry pomysł! muszę spróbować ^^
    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm. super stylizacja.
    http://keepcalmbeautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja, dlatego na tym blogu postanowiłam nie dodawać swoich zdjęć, żeby nie ryzykować. ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. no to witam w klubie pechowców ;p Trzymam kciuki zeby jednak ten pech od Ciebie uciekł ;D
    dodaje i zapraszam.
    ps. jaka Ty śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie ;)
    pech na pewno Cię opuści (prędzej czy później), ja trzymam kciuki, żeby prędzej ;)

    pozdrawiam serdecznie;)
    zaczynam obserwować:D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny zestaw jak i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mialam cale rece pomazane :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne spodenki i buty , bardzo fajnie wyglądasz. Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  14. równo? :D malowałam je 5 minut:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :D
    Super wyglądasz!!
    Obserwujemy?
    Pozdrawiamy xoxo


    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Haah ! Śmiechooowa notka ! :3 XD

    A patrząc na zdjęcia zaczynam tęsknić za wakacjami :( :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No trzymam trzymam kciuki ;)
    A zdjęcia są śliczne + obserwuję ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne buty :)
    dziękuję, kolor jest naturalny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja je chyba kupiłam w biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję :) Przesliczny zestaw! ;) kieszonki ze szortów są super. I świetna sceneria!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ty jesteś fotogeniczna!;)
    Obserwuję i pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz:) a bluzkę lepiej widać tutaj: http://wiggaa.blogspot.com/2012/03/dzien-przedsiebiorczosci.html :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna tunika, ślicznie wyszłaś. Zapraszam Cię do mnie na artykuł o szpilkach Christiana Louboutina, myślę ze warto. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam to... Zawsze może być jeszcze gorzej, albo lepiej!:D Trzymam kciuki, aby to wszystko odwróciło się jak najszybciej na Twoją korzyść:)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się Twój strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie martw się. Ja też mam okropnego pecha, więc jesteśmy już dwie. hehe ;)
    Trzymam kciuki ^^
    Świetny strój ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. trzymam kciuki! ;)
    ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz ;) dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tam przeciez nie może być aż tak źle :D! Wgl masz piękne włosy, zazdroszczę! no i super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękny zestaw, już sobie wyobraziłam lato :) najbardziej podoba mi się ten pasek, idealnie podkreśla Twoją talię! :) oj, 3mam kciuki, teraz już będzie tylko lepiej! buziaki i wesołych świąt. czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojjj po tych zdjęciach poczułam w sobie tak cieplutko :)
    Niestety na dworze jest okropnie ;/ śliczna jesteś
    i masz zabójcze nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  32. a co sie stalo ze masz takiego pecha ;o?

    mowisz o delii czy Irenie Eris?

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia :) Gdzie Ty mieszkasz, że masz tam taką słoneczną pogodę?:)

    OdpowiedzUsuń