20 kwietnia 2012

Patriotyzm Regionalny cz. 2 :D

Jest 00:30 i nie mogę spać, obiecałam że wpis będzie w piątek, więc jest piątek :)
Kilka zdjęć będzie czarno-białych, ale wbrew pozorom wpis nie będzie ponury :)
wręcz przeciwnie chcę się trochę rozpisać o pozytywnych rzeczach:D



Ostatnimi czasy szukam inspiracji w ludziach, którzy wytwarzają i DZIELĄ SIĘ bardzo pozytywną energią.
Znam osoby, które zawsze emanują uśmiechem na twarzy ( nie mając ku temu szczególnych powodów)
i co najważniejsze innym się to udziela :))))

Czy myśleliście kiedyś o tym, że spotykając obcą osobę na ulicy, uśmiechając się do niej
(ZWYCZAJNIE PO LUDZKU UŚMIECHAJĄC) się do niej
 - sprawicie, że jej dzień będzie o wiele lepszy?!
Nie mówię tutaj o zalotnym wzroku i szczerzeniu się do wszystkich.
Chodzi o gest, który jest zwykły, normalny, ulotny...
Wchodząc do sklepu, siadając naprzeciw w kolejce, przechodząc przez przejście, czekając na miejsce w przymierzalni itp. itd.

Jest tak wiele ludzi, w których drzemie optymizm, ale są samotni i nie mają z kim dzielić swej radości...
w tej chwili jesteś dla tej osoby zbawieniem.
Tak często zagadują nas starsi ludzie...
Tak często osoba, która siedzi obok czyta Twoją gazetę...
Tak często ktoś mówi Ci ( mimo, że doskonale zdajesz sobie z tego sprawę) jak piękna jest dziś pogoda...
Czasem nie dostrzegamy ludzi, zdarzeń, CHWIL...
Odbiegając od tematu - kolejny wpis ze zdjęciami mojej pieknej Gdyni :)
Chyba na wszystkich zdjęciach prezentowana ulica Świętojańska i okolice :)
Jak już powiedziałam w poprzednim poście "to taka nasza Piąta Aleja jak w NY" :D

prezentacja miętowej koszulki :P swym krojem przypomina wręcz koszule nocną:P 
Podjęłam się wyzwania!:D Owszem to było BARDZO GŁUPIE! i to był mój pomysł :D 

                                                                       
Muza na dziś to:
http://soundcloud.com/jimek/beyonc-end-of-time-jimek

Beyonce - End of time remix Dębskiego :)))

Wiem, że zanudzam Was strasznie zażaleniami na mój kolor włosów:P
ale muszę Wam pokazać starania mojej Mamusi :D że tak powiem postarała się o "efekty specjalne"
Na szczęście sytuacja została już opanowana :) 
jest ciemny brąz tak jak miało być :)))
chociaż zdążyłam się już przywiązać do tych "pasemek" :D
UDANEEEEEEEEEGO WEEKENDU ŻYCZĘ :)

179 komentarzy:

  1. swietny post . sklania do refleksji...

    w ogole bardzo podobaja mi sie te Twoje wlosy :D pasemka wygladaja super ;D warkoczyk rowniez! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely outfit and amazing photos! Thank you so much for stopping by and commenting!
    Love
    Juneli from Fashionably Yours
    http://fashionablyyours-juneli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie, ta miętowa? koszulka, wcale nie wygląda jak piżama, a Ty prezentowałaś się świetnie łącząc ja z kurtką i leginsami :D.

    włosy - cudne;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to co, trochę więcej łaskawości dla mijanych ludzi, ja się podpisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjecia,sliczna kurteczka i fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  7. super masz figure !

    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam takich pozytywnych ludzi i teraz staram się żeby jak najwięcej ich było w nim otoczeniu ;)

    Śliczna fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uśmiecham się non stop ;) i uważam, że to pozytywnie nastraja na cały dzień :) Przypadkowego przechodnia, ale i mnie - gdy uśmiech jest odwzajemniony :)

    co do stylizacji - wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za komentarz:) piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. mięta rządzi!;) czarno białe zdjęcia bardzo mi się podobają;) J.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja świetna, ale fryzura mnie po prostu oczarowała :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabym się uśmiechać do przypadkowych ludzi, ale pomyślą, że jestem nienormalna ;) Ludzie w Polsce niestety nie są do tego przyzwyczajeni, trzeba to zmienić :) Ładny zestaw, super buty )

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe fotki, ładne buty i torebka

    OdpowiedzUsuń
  15. ale śliczne zdjęcia i fajny kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. W moim mieście nikt się do siebie nie uśmiecha, a ja próbuję się cieszyć. Niektórzy patrzą dziwnie, ale jakoś to po mnie spływa. Myślę, że uśmiech daje energie nam i innym. To niezwykłe spotkać na ulicy kogoś, kto dzieli się z nami pozytywnymi emocjami.

    OdpowiedzUsuń
  17. co do stempelków to u mnie jest odwołanie do strony skąd ja mam swój zestaw KKCenter, ale są jeszcze na półkach z Essence...Bo też je ostatnio widziałam, a jak nie to pełno jest na allegro

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma tragedii;) Jeśli chodzi o starszych ludzi, to bardzo mi jest ich żal. Dokładnie tak jak piszesz. Większość z nich jest bardzo samotni, dlatego biedni szukają wolnych słuchaczy, którym mogliby opowiedzieć zazwyczaj swoje całe życie, z którymi po prostu mogą sobie swobodnie porozmawiać. Szkoda mi tych ludzi. Ja bardzo lubię słuchać takich opowiadań tych ludzi i jeszcze oni to tak ciekawie opowiadają z taką pasją. :) Ich ulubionym miejscem jest zazwyczaj park, bo tam chodzą ludzie żeby się wyciszyć, zrelaksować, przy książce, gazecie. Fajnie tak sobie porozmawiać z całkowicie obcą osobą. :) Lubię ten remix, jestem bardzo dumna z tego że wygrał nasz rodak! Świetnie mu wyszła ta piosenka. Pewnie widziałaś jak mu Beyonce gratulowała?:)
    http://www.youtube.com/watch?v=8JxHaCRnzJA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s. A wytrzasnęłam je z internetu, już z rok temu je widziałam, są wprost bajeczne♥!:D

      Usuń
  19. fajny zestaw, ale najbardziej podoba mi się Twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne zdjęcia ;)) śliczna torebka i buty :)

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia ;) A koszulka faktycznie może krojem przypominać koszulę nocną ale jest świetna ! ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://zacznijodnowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia dobrze się ogląda.
    Ciekawa tunika.

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz rewelacyjnie, śliczna sukienka i ciekawe zdjęcia
    PS odpowiedz na Twoje pytanie pod moim postem, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sądzą iz tacy samotni ludzie są wszędzie nawet u mnie w Niemczech. (tutaj w sumie jest ich więcej).
    Co do pasemek. W warkoczu wyglądają bardzo spoko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za odwiedziny w moich skromnych progach ;) cieszę się, że dzięki temu poznałam Twojego bloga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudnaś :) pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. hehe, fotki świetne i fryzura też ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne zdjęcia :)
    moja koleżanka powiedziała kiedyś "dzień dobry" jakiejś starszej pani i ta pani zaczęła z nią rozmawiać o kotach :D
    śliczne masz buty ♥
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, genialne buty i tunika < to tunika, T-shirt oversize czy sukienka ? xd > :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczne, pozytywne zdjęcia! Hmm masz rację, uśmiech potrafi zmienić wszystko : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się, uśmiech może zmienić wszytko:D Nawet zwykłą sytuację może zmienić w niezwykłą;)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow!!! Beautiful post dear!!!
    I like it!...I'm your new follower now... follow me back ;-)
    A big kiss!
    Margherita

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia świetne, a kolor włosów masz rewelacyjny! :D

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna stylizacja;)
    Zawsze staram sie zawsze byc mila dla ludzi spotkanych na ulicy i w innych miejscach.szczegolnie dla starszych:0 dla nich zawsze mam zarezerwowany usmiech;) Kiedys pamietam jak czekalam na przystanku na autobus i siedzial kolo mnie taki starszy pan jakos tak zagadal o rozklad jazdy i zaczelismy rozmawiac..strescil mi wazniejsze momenty w jego zyciu..smierc zony jego samotnosc,problemy.. to mnie tak jakos tknelo..wiadomo ze nie wszyscy starsi ludzie sa tak samo uprzejmi bo trafiaja sie naprawde wredne osoby ale ja zakladam ze kazde z nich ma jakas swoja historie i powody dla ktorych sa tacy..strasznie szkoda mi starszych ludzi bo oni naprawde duzo doswiadczyli w zyciu a przez wiekszosc sa poprostu ignorowani...
    rozpisalam sie;D
    mam nadzieje ze nie bedziesz miala mi tego za zle;):*
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne zdjęcia .;)
    Masz racje czasami małe słowo a cieszy. Niektóre momenty umykają nam.. niestety.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia.. I nawzajem;p

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna fryzurka :) sweet ♥
    świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  38. no Kochana już w niedzielę zobaczę co masz na tej Twojej główce :D
    Bo w główce masz same szaleństwa :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za obserwację-zawsze się odwdzięczam,więc już dodałam Twojego bloga,który także jest super!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. często tak mam, że z głupia uśmiecham się do ludzi.. zwłaszcza w sklepie, taka mała rzecz , a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajne zdjęcia, niezwykle klimatyczne!:) bardzo fajny pomysł na włosy, ale ja sama bym sobie tak nie zrobiła raczej, bo mam dwie lewe ręce:((( świetne buty:) a Twoje słowa, strasznie refleksyjne chyba większość z nas zna, dziś każdy prowadzi życie w zawrotnym tempie, często zapominamy o drobiazgach, z których przecież składa się całość. hm.

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo podoba mi się fryzura ze stylizacji na zewnątrz! muszę się nauczyć taką robić:)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładne fotki :) zdecydowanie zgadzam się w życiu potrzebna jest pozytywna energia, którą możemy dzielić się z innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. sliczna fryzurka. Bardzo refleksyjny post. Staram sie usmiechac do przypadkowo spotkanych ludzi i bardzo czesto dostaje od nich ten usmiech w zamian.
    amietam jak kilka lat temu jak jeszcze chodzilam do szkoly sredniej bylo mi bardzo smutno, mialam taki gorszy dzien i w parku idac do szkoly spotkalam urocza starsza panie, jej piekny promieeny usmiech skierowany do mnie polepszyl moj dzien.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna fryzura.:)
    Zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  46. slicznie wygladasz, buty, fryzurka, wszystko mega :)!

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne te zdjęcia :) Masz prześliczne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz wspaniałego bloga . I popieram Twoje zdanie . czasm jeden uśmiech potrafi zmienić bardzo wiele . . ; ))
    Śliczne zdjęcia . ; >> .
    Może poobserwujemy . ? ; ]] .

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo fajny post ^.^
    a co do serwisów Apple to nie jest tak prosto. W warszawie jest 783687454 serwisów Apple i w żadnym nie ma możliwości wymiany ekranu, ewentualnie można zapłacić 600 zł i wtedy dadzą ci nowy sprzęt. Dopiero gdzieś w okolicach Wrocławia znalazłam seriwis, w którym oferuję wymianę ekranu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. dziekuje slicznotko:D bardzo fajny zestawik mam identyczne buciki;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Rany, jaka... inspirująca notka :3 Jutro się uśmiecham - na pewno! Stylizacja piękna, monobarwnym "tłem" podkreśliłaś urok tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nawet nie wyborażami sobie ile taki jeden głupi uśmiech daje :) wiec uśmiechajmy się więcej nawet do obcych ludzi ... Masz świetną fryzure sama plotlaś czy ktoś ci pomógł

    OdpowiedzUsuń
  53. Thank you for your comment on my blog dear!!!Grat look! Follow me on Bloglovin and GFC. Kisses
    www.glamourchocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. podoba mi się fryzurka, buty i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  55. ale jesteś pięknie uczesana ! : )

    OdpowiedzUsuń
  56. Poruszająca notka. W sumie to prawda. Pięknie wyglądałaś, a fryzura? Świetna!

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam do obserwacji, jeżeli podoba Ci się mój blog. Ja zrobię to samo z Twoim :)! 

    OdpowiedzUsuń
  57. Super zdjęcia :) A co do tego co pisałaś w notce, to czuję się dziwnie jak ludzie się do mnie uśmiechają, jednak inaczej jest z rozmową. Lubię jak starsza osoba mnie zaczepi i o coś zapyta. Lubię też pomagać komuś kto idzie z ciężkimi torbami. Potem jest mi tak miło i uśmiecham się sama do siebie ;d

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne fotki ♥
    cudne szpilki i bluzka !
    obserwuję jak możesz do dodaj się też u mnie zależy mi ;** i dziękuję za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Oooo już dawno nie czytałam tak optymistycznej notki :) Ja też często się nad tym zastanawiam i mam identyczne poglądy jak Ty ! :) Często sama idę chodnikiem i naprawdę uśmiecham się do ludzi (starszych, młodszych i dzieci). Jestem przekonana, że ten uśmiech wniesie w ich dzień wiele pozytywów. Kiedyś sama byłam bardzo przygnębiona, a wtedy uśmiechnęło się do mnie dziecko, które sprawiło, że reszta mojego dnia była naprawdę miła :) Od tego czasu sama to preferuję !
    Zapraszam do siebie - nowe posty :* :)

    OdpowiedzUsuń
  60. hmmm od czytania tej notki poprawil mi się humor :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia!
    Fryzurka jest genialna ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajna fryzura i outfit ;) I zgadzam się z Tobą co do uśmiechu,niby nic, a w sumie tak wiele ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczna fryzurka:)
    Zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna stylizacja!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja zawsze się uśmiecham :) nie umiem funkcjonować inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Genialny warkoczyk :)
    Sama nie mam cierpliwości by robić takie fryzurki :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne buty i fryzurka ! Kurde, osobiście nie umiem ogarnąć ramoneski, która pasowałaby mi do sukienek :c
    Podobno czarna mi nie pasuje, tylko jasna, ale jakoś siebie w niej nie wyobrażam, na Tobie leży idealnie !
    OBserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeju, śliczne masz włosy;d i super zdjęcia ^^ Pozdrawiam Cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  69. przecudne włosy <3 ja też takie chce ;*, dzisiaj miałam taką samą fryzurę hahaha :)
    dziękuję za komentarz ;*, wiem że jest słodki taki mega milusi :) obserwujemy ? :*
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam takie roznorodne posty! i o to chodzi dla mnie w blogowaniu, zeby nie bylo monotematycznie: u ciebie jest tak jak lubie: troche mody, troche refleksji, troche " geografii"! Trojmiasto uwielbiam, swietny outfit, masz piekne wlosy- pozazdroscic; tez zauwazylam, ze ludzie sa czesto samotni w tlumie, chowaja sie za maskami pozorow, a prosty usmiech o jakim piszesz, obala mury i otwiera serca, tylko i ...az tyle. Ale czasami boimy sie usmiechac by nie byc narazonym na smiesznosc, bo jestesmy sami niesmiali, bo... jest wiele powodow. dzielmy sie usmiechem, to nic nie kosztuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. ahh Polska to kraj smutnych ludzi niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  72. buty i torebka mi się najbardziej spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  73. trzeba się uśmiechać każdego dnia i każdej nocy ;P

    OdpowiedzUsuń
  74. super fryzura!
    i tak, uśmiechajmy się :)

    OdpowiedzUsuń
  75. oo uśmiecham się i często ludzie spoglądają na mnie jak na dziwoląga:P ale co tam:P a ślicznie wyglądasz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. thank you for visiting :) now following!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. heeh dzisiaj już bd nowy pościk;D ciekawa sukienka i bardzo fajne botki;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne buty .!!! są piękne
    super piszesz
    może zaobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo ładnie wyglądasz, a ta tunika jest świetna! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zdjęcia czarno białe są świetne, mają jakiś klimat w sobie :)
    I buciki najbardziej mi się podobają. Ja się zawsze do wszystkich szczerzę, jak głupia :D

    OdpowiedzUsuń
  81. mądry wpis, szczerze mówiąc ja nigdy nie myślałam o tym żeby się do kogoś uśmiechnąć tak po prostu idąc ulicą:)
    piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  82. Też zdążyłam się przekonać o tym, jak miło się robi, gdy ktoś nieznajomy się uśmiechnie. Czasem sama nawet się uśmiecham - w końcu idzie wiosna i coraz łatwiej o to :) Czasem jeden uśmiech potrafi poprawić humor na cały dzień...
    Za to miętowa koszula na moim monitorze uparcie wygląda jak błękitna...

    OdpowiedzUsuń
  83. ja tam dość często przez przypadek się uśmiechnę do moich myśli a ktoś akurat mnie mija i to odwzajemnia ;D chociaż najczęściej to dzieci się do mnie uśmiechają ;D świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo mądrze to wszystko napisałaś.
    Świetna stylizacja, świetne zdjęcia. Fryzurka Twojej mamie wyszła. Wszystko na wielkiego +
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. fajna, klasyczna stylizacja:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. fajna stylizacja, no i fryzura wymiata : o | obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajny ten outfit ;o. A buty są mega! A twoja fryzura mi się bardzo podoba :).
    Zapraszam do mnie na blog http://www.our-magicall-worlld12.blogspot.com . Mile widziane komentarze :). +obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  88. love your outfit! I'm not following you, care to hit me back? :-)
    thanks for your comment!

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo ładny zestaw, w szczególności sukienka i buty.
    Pozdrawiam cieplo.

    Cleo.

    OdpowiedzUsuń
  90. swietna notka,nigdy nie postrzegałam tego wszystkiego tak jak Ty,chyba pora to zmienic i czas usmiechac sie czesciej do innych :) a outfit swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Prześliczne zdjęcia! <33
    Dziękuję za komentarz ;3

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudownie wyglądasz! Bardzo efektownie. Będę wpadać częściej :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ładnie wyglądasz z uśmiechem na twarzy :-) bardzo pozytywnie!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  94. jak ładnie wyglądasz! masz cudowny uśmiech!:)

    OdpowiedzUsuń
  95. no fryzura świetna!!!
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  96. bardo fajna fryzura, sama taką sobieczęsto robię, ale nie otrzymuję efektu kolorów, bo mam jeden tylko ;)

    zdjęcia trochę są przejaśnione, ale generalnie na plus bardzo! :))
    )
    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili! :)
    http://jakajakayka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Na pewno mogę polecić wszelkie róże z bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  98. przecudowne butki , wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudne butki i fryzurka :)
    pozytywny wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  100. Niestety dla Polaków takie zachowanie jest wciąż nietypowe, jak się do kogoś uśmiechniesz bez powodu często uzna Cię za dziwaka. W USA takie gesty są na porządku dziennym.
    Po za tym, super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  101. Uwielbiam twoje buty i torebkę! *,*
    + tak co do tego co napisałaś - ja jakoś tak często z przyzwyczajenia przechodząc obok samotnego starego człowieka mówię mu "dzień dobry" z uśmiechem. Niby nic takiego, a ten człowiek zaraz odwdzięcza się i mooocno uśmiecha, pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. fryzurę masz świetną! (:

    OdpowiedzUsuń
  103. świetnie od stóp aż po głowę:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Hey doll,
    This is a great post and I am loving your blog so so much!! I REALLY REALLY like how you do each of your post and your overall style! I think we have very similar tastes, which is really cool. You have given me loads of inspiration for my blog, which I just love, so thank you for that!! ☺
    I found your blog from a comment you left on another blog and really do love it. It would be really cool if we could follow each other?
    I would also like to invite you to my ‘promote your blog’ challenge I have featured on my blog, where us bloggers are helping one another find more followers and readers. It would be great if you could join in: http://new-yorkdoll.blogspot.co.uk/2012/04/promote-your-blog-again.html
    If you have facebook, I would be so so so grateful if you liked my page: http://www.facebook.com/newyorkdoll

    All the best,
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  105. Great post!
    I love the idea of smilling and getting back positive energy :)
    Have a look at my latest giveaway here: http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/2012/04/red-rosette-flowers-and-stripes-lovely.html

    You can win a gift card certificate :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Dzięki za odwiedzenie mojego bloga;) Dodaje do obserwowanych:)Uwielbiam takie czarno-białe fotki robione w miastach, kojarzą mnie się z taką gracją;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Lubię czarno;białe zdjęcia;) Śliczny warkocz:)
    U mnie już losowanie na rysunek! :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Bardzo fajny post :) świetne zdjęcia i masz stu procentową rację. Ja się staram często uśmiechać do ludzi i czasem widzę jak ich to cieszy :P

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetnie wyglądasz :)
    U mnie konkurs z dash44.!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  110. thank you for the comment!
    i don't understand the language of your blog, but i like your style!
    haha, and the hello kitty is funny :D
    greetings from germany, celine ♥

    OdpowiedzUsuń
  111. Właśnie widzę te warkoczyki. ; ) Też je lubię.
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  112. bardzo ciekawy post - taki do zastanowienia sie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. ja mam problem ze spaniem ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  114. Aww thanks :) lovely pictures!! xx

    OdpowiedzUsuń
  115. lubię ludzi który jak się do nich uśmiechnę to nie myślą: jestem gruba i wyśmiewa się, mam coś na twarzy, włosy mi odstaja po prostu same negatywy. A ja lubię się uśmiechnąć do kogoś nawet obcego albo w klasie tak po prostu i przez całe życie spotkałam tylko 1 osobę która też uśmiecha się do mnie i jak ja się uśmiechnę to nie wyszukuje podtekstów: za gruba, za brzydka coś jest nie tak. Myślałam nad tym o czym piszesz często :)

    OdpowiedzUsuń
  116. ciekawy post, bardzo refleksyjny. Zgadzam się z Tobą- warto dać komuś choćby uśmiech! :)

    Piękna fryzura, uwielbiam warkocze, niestety sama mam jeszcze za krótkie włosy :P

    Dziękuję za komentarz! Pewnie, zrobię więcej zdjęć butów żebyś mogła zobaczyć jak dokładnie wyglądają :))

    http://renkko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. super outfit! ;) podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga..:D

    + obserwuję, liczę na to samo♥
    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  118. ja takich usmiechow sprzedaje bardzo dużo w ciągu dnia :)
    szczególnie w pracy ;) generalnie dzięki mojej pracy mam jakąś "wrodzoną" uprzejmośc do ludzi :)
    za mało jej w naszym kraju...

    OdpowiedzUsuń
  119. Twoja mama zrobiła boski warkocz:D
    A jeśli chodzi o to uśmiechanie, to również uważam, że fajnie jest czasem kogoś obdarzyć niezobowiązującym uśmiechem. Zawsze jest mi miło, kiedy ktoś się do mnie uśmiechnie:) Ja jednak często wstydzę się tak po prostu uśmiechać do obcych ludzi, ale chyba czas to zmienić:))

    OdpowiedzUsuń
  120. świetne zdjęcia i opisy . :)
    super jest ten warkocz . < 3

    OdpowiedzUsuń
  121. dziękuję! Twoja stylizacja cudowna! Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  122. dzięki za komentarz! Tak przy okazji super warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
  123. starania Twojej mamy imponujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Rewelacyjny warkocz! A post daje do myślenia :) Zapraszam do siebie, będzie mi przemiło :>

    OdpowiedzUsuń
  125. świetne zdjęcia *__*
    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  126. raacja swietna ta ulica !!! piekne zdjecia , udane i mietowa koszula \!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  127. naskrobalam w końcu nową notkę :)
    fajne te pasemka :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Świetne buciki! I elle musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  129. przepiękne zdjęcia a w tym warkoczu wyglądasz przeuroczo

    OdpowiedzUsuń
  130. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! Warkocz z ostatnich zdjęć jest boski, bo mam ogromną słabość do warkoczy. Elle przeczytałam od deski do deski - moim zdaniem bardzo ciekawy numer.

    OdpowiedzUsuń
  131. święte słowa:)trzeba uśmiechać się do innych ludzi,
    ja to bardzo lubię kiedy spotykam kogoś poztywnego na ulicy,
    uśmiech za uśmiech, zazwyczaj robię to pierwsza ale działa:)
    wraca do mnie i dzień robi się piękniejszy:)
    i warkocz i gdańsk i stylizacja ...urocze!

    OdpowiedzUsuń
  132. Pięknie wyglądasz :) a co do tego playboya to pachnie dosyć intensywnie,jest ciężki i trochę duszący ale jak wsiąknie się w skórę to już całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetne zdjęcia. :)
    Masz ładne włosy. ;d

    OdpowiedzUsuń
  134. Ślicznie wyglądasz :D ♥
    Masz śliczne włoski i buty ♥ ;p

    OdpowiedzUsuń
  135. A co do posta to w 100% się z Tobą zgadzam! Często dzielę się z ludźmi uśmiechem, choć niektórzy z nich uważają to za dziwne..

    OdpowiedzUsuń
  136. Jeeeeeeeeeeeej te szpilki <3 Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  137. swietny blog !
    super zdj ;d
    obswerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  138. bardzo mi się podoba ^^
    PS fajne masz buciki :3

    OdpowiedzUsuń
  139. uśmiech w tramwaju może zmienić życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  140. dzięki! śliczna fryzura :) http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Super outfit! ^^
    Miłej majówki w Berlinie :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Howԁy! I cοuld havе swoгn І've been to this website before but after browsing through some of the posts I realized it's nеw to me.
    Rеgаrdlеss, I'm definitely pleased I discovered it and I'll be book-markіng іt
    and checking baсk often!

    Heгe iѕ my blog; http://game.pointblank-kings.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Howdy! Thіѕ is my first commеnt herе ѕo I just wanted to gіve a quick shout
    out and tell you I genuіnely enjoy гeaԁing your artiсlеs.
    Сan you recommеnd anу otheг blοgs/wеbsites/forums that go over the sаme
    subjects? Thank yοu ѕo muсh!


    my site Going Here

    OdpowiedzUsuń
  144. continuоusly i used to геad ѕmalleг content
    that aѕ well clear thеir motive, and
    that is also happening with this paragraph ωhich I am
    readіng at thiѕ tіmе.

    Ηere iѕ my blog: resource for this article

    OdpowiedzUsuń
  145. Great artiсle, eхаctly what I ωas looking for.



    Feel free to surf to my wеbsite http://beta.waimai.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Wow, thіs post is good, my younger sister іs analyzing thеѕe
    things, so I am going to let knоw her.

    my ωeblog :: More Information

    OdpowiedzUsuń