14 kwietnia 2012

jeans baby.

Ochh tak :))) nigdy nie byłam zwolenniczką jeansu ani "katan" ;] 
Ale! coś się we mnie odmieniło  :) w dobrym połączeniu katany jeansowe są calkiem znośne! 
postanowiłam jedną taką nabyć ( na próbę) mam nadzieję, że się do nich przekonam, 
zawsze wydawało mi się, że katany są niewygodne.. Też tak sądzicie?



Wczoraj odkopałam kilka rzeczy w mojej szafie :P
 moja mama mówi na nią STUDNIA BEZ DNA.. ale nie wiem o co jej chodzi :P
za każdym razem, gdy otwieram moją szafę znajduję coś w czym nie chodziłam od wieków hehe
tak też było z tą koszulą w kratę :P pamiętam, jaki kiedyś miałam na nią szał :D 

już wcześniej wspominałam o tym, że jest tam wiele rzeczy w których nie chodzę, ale postanowiłam to zmienić :P 
tak jak obiecałam wcześniej w ten weekend robię PORZĄDKI w szafie, 
zaczęłam już wczoraj powyrzucałam na środek pokoju wszystko ( nie układałam tego:P)
po prostu na samej górze zostawiłam rzeczy, które mam zamiar wskrzesić :D
ku mojemu zdziwieniu znalazłam dużo koszul w kratę i bluz z kapturem :D 

no niestety nowej pary butów tam nie znalazłam, więęęęęęęc........ :)))))))
muszę iść na zakupy :) taki jest plan działania na poniedziałek ! 
1. buty
2. czerwone rurki
3. czarna ramoneska!

Przysięgam, że jak tylko będę je miała to we wtorek nowa notka :D !!! 

a tym czasem dowód na to, że gdzie się nie pojawię "totalna rozpierdolka" :D 



to zdjęcie jest hardcorem!  :) audytorium C :) moje przemówienie trwało 3 sekundy :) " kto idzie na piw.. " :)))
wykład....
wykład....
moja przyjaciółka w Szpitalu Miejskim w Gdyni :D
to by było na tyle ! :))))

Mam jeszcze jeden problem....... Jakie mam kupić buty? 
przeglądam te Wasze blogi, każda ma takie fajne buty... 
aż mi się w głowie miesza :P i nie wiem, co kupić :P co byście mi poleciły? I JAKI KOLOR :)
może akurat też się  zastanawiacie nad zakupem np. nowej pary szpilek, pomóżcie :))):*

52 komentarze:

  1. sliczna jestes ;) a co do katan to ja własnie bawie sie z 2 koszulami jeansowymi i stara katana, mam na nie pomysły wiec mysle ze bedzie dobrze ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ... najładniejszy lakier do paznokciiii ...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! podoba mi się kolor lakieru :) obserwujemy się? pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Czy chcesz, zeby twoj blog byl bardziej znany i popularny? Miec wiecej kontaktow?
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, ktory oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat!
    Jesli jestes otwarty, jesli chcesz poszerzyc horyzonty innych ,na rzeczy które znasz na codzien, dolacz do nas!
    Sa tez inne kraje, ludzie, którzy podzielaja te same pasje jak ty.
    Zapraszam do odwiedzenia katalogu Blogspot. Ten blog nie jest osobisty. Stworzony jest dla kazdego, by dzielic rozne pasje: moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze, takze w celu znalezienia w innych krajach osob o podobnych pasjach.
    Mysle, ze ta spolecznosc moze rowniez Cie zainteresowac.
    Po prawej stronie w kolorze zielonym znajdziesz kraje z nazwami blogow wedlug krajow, mozesz zobaczyc ludzi, ktorych juz byc moze znasz! Wiec dolacz do nas! Dziekuje!
    Im wiecej ludzi tym wiecej mozliwosci! W pewnym sensie bedziesz ambasadorem tego bloga, i bedziesz go polecal wsrod swoich kontaktow.
    Zycze milego dnia z nadzieja, ze zechcesz do nas dolaczyc!
    Prosimy śledzić nasz blog, aby pojawić się na listach katalogowych
    Aby dolaczyc do listy blogow, idz do komentarzy na moim blogu i wpisz w okienku komentarzy adres l'url twego bloga i kraj z ktorego pochodzisz, twoj adres zostanie ujety w spisie blogow wedlug krajow po prawej stronie ( zielony kolor)
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25067660 zapraszam na wyprzedaż szafy! ciuchy po 5zł:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kurteczka. Ja też nigdy w takich nie chodziłam, ale od kiedy znalazłam w sh i przerobiłam ją, to stwierdziłam, że można zacząć :)
    Co do butów, to zależy o jakich ty myślisz. Ja np. kupuję sobie botki na koturnie. Niedawno nabyłam szpilki. Chętnie jeszcze przygarnęłabym białe trampki. A co Ty kupisz zależy tylko od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeans nigdy nie wyjdzie z mody więc dobrze mieć go zaszufladkowanego a reszta ciuszków? moda wciąż wraca;) co do bucików? podobają mi się botki na grubym obcasie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kup sobie koturny :) są bardzo wygodne:) i widzę bardzo ładny kolorek paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna kurteczka i koszula :) ja zawsze lubiłam katany ;)
    co do butów to sama nie wiem .. chyba najlepsze są klasyczne ,czarne szpilki lub baleriny ,albo jakies wysokie koturny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się spodobał twój blog,zaciekawił mnie ,może obserwujemy? ps;jesteś śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam jeans
    :)
    twoje polaczenie jest baaardzo znosne
    wygladasz super ;)


    brawo za przemowienie :P
    szkoda ze takich rzeczy nie proponuja na wykladach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna z Ciebie dziewczyna:)
    Katanki są spoko i przydają się na wiele okazji:) Sama takową posiadam i jestem z niej zadowolona:P
    Z Twojego outfitu to jednak koszula została moim faworytem - jest super:)
    Dziękuję za wizytę u mnie i miły komentarz. Zapraszam częściej!! Ja będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna katana i koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka jest świetna, bardzo ładnie wyglądasz :)
    ja zaś nigdy nie przepadałam za katanami i jeszcze się do nich nie przekonałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję ;)
    mówisz , masz http://gorgeousblue-eyes.blogspot.com/2011/11/autumn.html ;) nie są jakieś piękne, ale bardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna ta kurtka i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ` co do butów, to nje mam pojęcia. o kocham koszule. <3 zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wykład jak przystało na prawdziwą studentkę! :D :) ;) moja mama z racji takiej, że ciuchy nam się nie mieszczą, zainwestowała w garderobę ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne zdjęcia!!!! :) też w sumie nie wiem o co chodzi Twojej mamie hm.. dziwne :P
    ja też tak robię od czasu do czasu, że wyrzycam wszystko na środek pokoju i....wkładam z powrotem bo "przeciez to się może przydac" :P
    pochwal sie po zakupach koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś bardzo ładną dziewczyną, ale makijaż jaki sobie robisz urody Ci nie dodaje. Rysy masz delikatne, więc takimi mocnymi kreskami na oczach niepotrzebnie się postarasz i pomniejszasz oczy. Reszta ok, jeansowa kurtka w tym zestawieniu jak najbardziej na tak! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja uwielbiam jeans! jestem wielką zwolwnniczką koszul w kratkę;)
    bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zdjęcia u mnie na wykładach swego czasu połowa sali grała w angry birds ;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wykład. Widać jak się bawią polscy studenci ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ogólnie lubię jeans. :3
    haha, zainteresowanie wykładem widze :P

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie zestawiłaś tą jeansową kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha. Też tak mam że robiąc porządki w szafie znajduję tysiące rzeczy w których wcześniej nie chodziłam;p
    Ogólnie to nie posiadam żadnej jeansowej kurteczki ale mam zamair kupić;)
    Lakier na paznokciach jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  27. http://tanieubrania.blogspot.com/ zajrzyj ;) pamietaj ceny mozna dopasowac ;) wymiana wchodzi w gre

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna katanka, uwielbiam jeansowe kurtki, kamizelki, etc
    Jeśli chodzi o buty doradziłabym Ci kupić coś w kolorze nude - kolor na tyle uniwersalny, że pasuje do(prawie) wszystkiego, na wiosnę, lato idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszula w kratkę świetna, a w połączeniu z kataną super wygląda! : )

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam uwielbiam jeansowe kurtki, katany itd :)
    fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. też mam katankę, ale dawno w niej nie chodziłam :) koszule w kratę strasznie mi się podobają!! ale nie mam ani jednej :( dzięki za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo dziękuję ;) a mi sie podoba Twoj zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. biała bluzka i lakier na paznokciach - mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś śliczna :)
    dziękuję, ale mi tam się mój kolor włosów w ogóle nie podoba. chciałabym mieć kilka tonów ciemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja planuję zakup beżowych szpilek..:) Ale z poprzedniego postu widzę że taki kolor już posiadasz;) I to bardzo fajnych;) Dlatego proponuję zakup karmelowych lub o jakimś intensywnym wiosennym kolorze myślę że np niebieski lub czerwony pasował by do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję! masz przepiękne włosy ach!

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna torba! + Może koturny?:D

    OdpowiedzUsuń
  38. ohm moja szafa to również studnia bez dna, a mimo tego nie mam się w co ubrać!;O:P katana (chociaż tego słowa jakoś nie lubię) ostatnio również skradła moje serce, chociaż wcześniej jakoś za nimi nie przepadałam. Co do butów - jedna rada: kupuj wszystkie po kolei!;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Teraz moda jest tak dowolna, ze mozesz kupic platformy, koturny, baleriny. Wazne zeby byly wygodne i klasyczne a nie modne na jeden sezon, bo moim zdaniem szkoda kasy.
    Uwielbiam koszule w krate.

    OdpowiedzUsuń
  40. kurteczka jeansowa jest rewelacyjna ! koszula w kratę też świetna ! naprawdę świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajne zdjęcia! <3
    świetną masz jeansóweczkę :)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna ta kurteczka, torebka również fajna ;).

    zapraszam do siebie, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń