17 kwietnia 2012

Bonobo - walk in the sky

piękna pogoda, mnóóóóóóóóóóóóóóóóstwo energii :))))))))
Już dawno, ale to dawno nie miałam takiego dobrego humoru :) 
Wszystko za sprawą tego, że robie to co kocham :) siala lalala :)
Bardzo, ale to bardzo wkręciłam się w Bonobo, jak już wcześniej wspominałam :)
Walk in the sky jest tak piękną nutą, mogę ją słuchać we dnie i w nocy :D


Wierzcie mi lub nie, ale biegałam dzisiaj po samym środku ul. Świętojańskiej, aby zrobić zdjęcia :D 
Świętojańska to ulica, która odzwierciedla wielkie centrum handlowe, mnóstwo sklepów, kawiarenek, punktów usługowych, 
ruch jak na piątej alei w NY :)
"na samym środku" w dosłownym tego słowa znaczeniu :D 
bo stałam na skrzyżowaniu :) ludzie bali się przejeżdzać obok :P 
co spowodowało korek :) to jest dopiero osiągnięcie haha :)

Może wróćmy do wczoraj: 
Obiecałam, że od razu po zakupach zrobię pełno zdjęć.. ale... 
NIC NIE KUPIŁAM! 
To co się dzieje w sklepach jest obłędem.. nic mi sie nie podobało..;/ 
przemierzyłam wszystkie z możliwych sklepów i NIC.





























Gosia w swojej szafie znalazła boską marynarkę, zakochałam się w niej :) 

Okulary na pierwszym zdjęciu - oczywiście for fun! 
Ale jak im się lepiej przyjrzeć to nawet pasują :)
w razie pytań: lakier do paznokci SENSIQUE oriental dream nr 258 (Drogeria Natura) cena ok. 5 zł. 

A co do okularów, to od kilku dni ze łzami w oczach szukam moich nowych okularów przeciwsłonecznych..
dlaczego ze łzami w oczach? bo myślałam, że je zgubiłam .. 
Oczywiście nowe, prawie nie używane, cudne, idealne dla mnie, o tym, że są takie idealne zdałam sobie sprawe, gdy już nie było opcji, aby się znalazły...
a tu po dwóch dniach dostaje sms: " to Twoje okulary zostały u mnie?" :D 
 i nagle świat stał się piękniejszy :P a już chciałam iść do sklepu i kupić takie same:D
wiem, że kolejny wpis w tych samych butach, ale one pasują do wszystkiego:P 
obiecuje, że następny wpis (w piątek:P) będzie już w innych szpilkach :) już mam nawet zdjęcia:P 
 occh.. ta czerwona podeszwa <3 

Nie wiem, czy zauważyliście, ale pierwsze i ostatnie zdjęcie zawsze jest nietypowe:P

P.S. - trzymajcie kciuki ! dzisiaj ostatni etap schodzenia na kolor brąz ! 
Jeśli dzisiaj mi się nie uda i nie ujrzę mojego wymarzonego koloru włosów!
to wracam do czarnego  :( ( 
grzywkę w chwili obecnej mam rudą:P reszta czarna.. mało apetycznie to wygląda...:( )

145 komentarzy:

  1. Like your outfit so much.
    Really great shoes and jacket :)


    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super outfit! Cudowneeeeeeeeeee buty! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście szpilki są rewelacyjne:) Świetnie dobrałaś lakier do paznokci a okulary wcale nie są zabawne podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh tak ślicznie wyglądasz że szok ♥ kocham takie stylizacje :)

    hmmm o tym dziecku Agnieszki W i Mikołaja K ? może prawda, może chwyt reklamowy ;) jak to mówią fifty-fifty :D

    Przyokazyjnie obserwuję bo tu super jest ;) mi też byłby miło jakbyś mnie zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, lekki zestaw. :) bardzo kremowy. :) a szpilki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarkę też uwielbiam:P To pierwsze zdjęcie jest tak genialne, że aż do przesady! Na fejsika!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia przerabiane w picasie :) Te buty to cudo

    OdpowiedzUsuń
  8. to zależy od sklepu :) widziałam nawet po 79$

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary boskie a kurteczka cudo ...

    Pozdrowienia ..


    http://mrs-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjdę do Ciebie w nocy i Ci ukradnę buty, torebkę i okulary ;p hihih
    Wyglądasz czarująco ♥ :*

    Oczywiście trzymam kciuki! :D ♥

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja uwielbiam buty na platformach <3. Na razie jestem trochę za młoda, żeby takie nosić, ale kiedy nadejdzie odpowiedni wiek na pewno się skuszę ;). Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna marynarka :) piękne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem świetny zestaw.
    Jeśli masz ochotę to zapraszam na rozdanie Romwe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że robisz to, co lubisz. To chyba najważniejsze. Bardzo ładne buciki. No i dobrze, że okulary się znalazły.

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale!
    jestem zachwycona, uwielbiam te kurteczkę!:)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hah noo może kiedyś :D
    jeeeejku kocham Twoje okulary ;d!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli o mnie chodzi to oglądałam jedynie kilka odcinków plotkary, ale i tak nie do końca wiem, co się tam dzieje.
    Ładny zestaw :) O, a ja bym właśnie wolała mieć czarne niż moje brązowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne miejsce na sesję:) Bardzo podoba mi się niebo. A co do sklepów, to też coraz częściej tak mam... nic mi się nie podoba, a jak podoba to ciuchy są marnej jakości i niewarte swojej wysokiej ceny:(

    OdpowiedzUsuń
  19. dwa paski;) wyjęłam ze spódniczki :):*
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. hahahaha a myslisz, że ja nakladam lakier na lakier ? :)


    Jestem kosmetyczką, więc postępuję w sposób normalny i zmywam stary lakier - nakładam nowy, nie inaczej :) Powiem Ci, że gdybym nałożyła na czerwień czerń, to po 20 minutach po prostu całość by mi odpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem maniaczką butów tak więc od razu wpadły mi Twoje w oczy;). Świetnie wszystko dopasowane teksturą i kolorem, nawet lakier do paznokci zgrany. brawo;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiec tak. Po pierwsze to swietny outfit! ^^
    A po drugie co do pytania gdzie je mozna kupic. To tak. Na Polskich stronach sie nie znam (nie mieszkam w Polsce) wiec nie mam pojecia czy je mozna dostac gdzies w sklepach albo w internecie. ALE za to jest strona ktora sie nazywa ebay i tam wlasnie znalazlam takie spodnie :) Nie sa z ombre motywem ale sa swietne. Jest wybor, duzo kolorow. Spodnie kosztuja 9.99$, to TYLKO 40 zl! Wysylaja do wszystkich krajow. Dobry sprzedawca. (ma ponad 99% dobrych opini, co oznacza ze na 1000% wysle ci to co zamowilas u niego) PRZESYLKA DARMOWA! Tu jest link: http://www.ebay.com/itm/New-Ladys-Colorful-Drape-Harem-Pants-Hip-Hop-Stretchy-Trousers-Free-Shipping-/370602493697?pt=US_CSA_WC_Pants&var=&hash=item95047ef886#ht_3427wt_913 - Jezeli bedziesz miala jakies pytania co do tych spodnie, albo jak sie zamawia to napisz w komentarzu albo na e-mail'a nataliaa.furman@gmail.com
    (Tu jest krotki model tych spodni. za 6.89$ (okolo 28 zl), darmowa przesylka, wysylaja do wszystkich krajow & sprzedawca rowniesz dobry! : http://www.ebay.com/itm/Korean-Stylish-Casual-Elasticity-Carrot-pants-Harem-pants-Summer-Seven-Pants-/260984371681?pt=US_CSA_WC_Pants&var=&hash=item82688c59df#ht_14189wt_1194

    OdpowiedzUsuń
  23. WoW te zdjęcia są genialne O_O super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję bardzo! Zdjęć będzie znacznie więcej, dopiero się rozkręcam. :) A co do włosów.. moje prostowanie ogranicza się tylko do wyprostowania grzywki. Nic więcej. :)

    ps. śliczne buty - właśnie umarłam z zazdrości!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny outfit :))
    i bardzo ciekawy blog:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Przesliczna marynarka, fajnie piszesz, bede zagladac, dziekuje za odwiedziny i komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz cudownie! żakiet, legginsy i te szpilki:D dziękuję za przemiły komentarz:) może masz ochotę na obserwację:)?

    OdpowiedzUsuń
  28. O nieee te buty są NIE-ZIEM-SKIE! I jak pisałaś, że są dodatkowo z czerwoną podszewką, to już w ogóle KOSMOS!:D Outfit mi się podoba. A co to za okulary te przeciwsłoneczne, które się odnalazły? Możesz kiedyś wrzucić jakiś outfit z nimi albo samo zdjęcie ich?:) A buty świetnie współgrają z całością. Lakier również ma piękny odcień. :) Mam podobne kafelki w moim korytarzu. I podoba mi się to miejsce, fajne to ogrodzenie;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesłuchałam piosenkę i urzekła mnie♥!! Jest taka intrygująca i szybko mnie wciągnęła w swój rytm, mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze no...;/ napisałam się takiego dość sporego komentarza i mi się nie dodał, nie wiem czemu;(

    Ale te buty są NIE-ZIEM-SKIE♥! A jeszcze jak napisałaś, że mają czerwone podeszwy to już w ogóle KOSMOS!:) A możesz wrzucić kiedyś zdjęcie tych odnalezionych okularów przeciwsłonecznych w jakimś outficie albo same?:) Kurcze mam deja vu!:D Ale nie dlatego, że pisze to kolejny raz, tylko jakoś tak:D W ogóle to podoba mi się ten outfit, a buty doskonale współgrają z resztą! :) Mam takie same kafelki w moim korytarzu i w ogóle to fajne to miejsce i to ogrodzenie(czy jak to się tam zwie, nie wiem może rampa?xD).

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja :) marynarka cudo :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba się!
    połączenie czarujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. buty są piękne <3 Wszystko tak fajnie do siebie pasuje,że się nie mogę napatrzeć , gdzie kupiłaś okularki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw - bardzo dobrze w nim wyglądasz! Uwielbiam pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna marynarka!
    Te okulary i tarasik chyba znam :)
    Pozdrawiam
    ruda

    Ps. Co prawda Rituals to nie jest, ale również fajny i 3 razy tańszy :)
    http://pl.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=17298
    (możesz u mnie zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  37. That's a really cool jacket. I want one :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. great outfit!!!
    let's follow each other?
    http://fashionshores.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. fantastycznie wyglądasz! zestaw jest rewelacyjny :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniale wyglądasz choć to bardzo wyświechtane powiedzenie :)

    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. głodówka nic i tak nie daje tylko większy efekt jojo potem:)
    spokojnie ja twierdze że osoby głodzące się mają coś z głową pozatym dłużej niż 7h bez jedzenia nie wytrzymam :P

    piękny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  42. przesliczny zestaw! boskie szpilki,torebeczka,wszystko! :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://tanieubrania.blogspot.com/ MOZNA SIE TARGOWAC, GRATISY ZA KAZDE ZAMÓWIENIE, ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. pozytywna notka ;d
    i śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  45. okulary i koszula genialne <3


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny zestaw i ciekawe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wyglądasz :) marynarka mistrzowska!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. buty są mega! ile za nie dałaś ? :D <3

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny zestaw;0 buty są mega!!

    OdpowiedzUsuń
  50. życzę, żeby wyszedł odpowiedni kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  51. okulary bardzo mi się podobają:D
    buty są cudne i cała stylizacja fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowne buty! świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyglądasz cudownie !
    Bardzo mi się podobają buty !
    Ostatnie zdjecie świetne !

    Zapraszam częściej, będzie mi miło :*.

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz!
    bardzo ładne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  55. na razie sprawuje się dobrze ;d
    ładnie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  56. ale slicznie wygladasz, sexownie :D! p.s tak, niestety tez tak mam ;cc

    OdpowiedzUsuń
  57. Widać szalona z Ciebie babka ;D
    Czytałam to tak szybko i ciekawie ;D
    Boziuuu.. Twoje buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajne połączenie :))) Z takimi nóżkami to można i w legginsach śmigać :D
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz oraz zapraszam częściej .... lub nawet na stałe :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. wow, nie wiem co mam napisać. jesteś świetna w tym co robisz, masz świetne wyczucie stylu. oby tak dalej!
    Twoja figura, buty i kurtka♥ rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  60. Właśnie tego zazdroszcze brunetkom! Możesz pozwolić sobie na załozenie takiej pięknej żółci :)
    Śliczny zakiet!

    OdpowiedzUsuń
  61. Marynarka i buty super :)
    Niedługo u mnie na blogu losowanie. Wygrana to narysowany rysunek przeze mnie :) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne buty i bajeczne zdęcia :)
    O co chodzi o wyścigi F1 :D i takie tam sprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Ranyyy, zazdroszczę Ci takiej pogody! To pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne. Ślicznie wyglądasz, najbardziej podoba mi się marynarka, jest na prawdę świetna, najchętniej to bym Ci ja ukradła! Okulary <3

    Dziękuję Ci bardzo za odwiedziny, zapraszam częściej! :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Klasycznie i bardzo ślicznie! <3
    Ta pikowana torebka mi się kojarzy z Coco Chanel. :D Klasyk

    OdpowiedzUsuń
  65. PŁYTKA SŁUŻY DO : --> http://pinkovo.blogspot.com/2012/04/black-nails.html

    OdpowiedzUsuń
  66. mam jeszcze jedną manie :) buty!! a twoje są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Twoja notka rzeczywiście tryska energią, hahah :) CUUUUUUUUUUDOWNE buty! I odcień lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję :) tylko są zniszczone;d
    Ale marynarka i buty!<3

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziękuję bardzo , ty też masz bardzo pozytywne zdjęcia i notki piszesz fajne ;) Ogólnie Twój blog bardzo mi się podoba. A stylizacja świetna ;]
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystko bardzo ładne a ten żakiecik - boski
    Z przyjemnością dodaję Cię do obserwowanych, rewanż ?

    OdpowiedzUsuń
  71. marynarka ^^
    zapraszam do mnie (cookie dream) gdyz odbywa się tam ciekawy konkurs z nagrodami!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ładna kolorystyka stylizacji, klasyka. Podoba mi się marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też :)

    Śliczny zestaw ! Z miłą chęcią obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  74. ja wychodzę z założenia, że jak nie mam co ubrać to koszula i jeansy, paski i marynarka lub skóra lub oversize ;d
    zaobserwowałam przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Thanks ! So beautiful style. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  76. jaaakie świetne zdjęcia! no i okulary mistrzowskie ;) pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz ;* M.K.

    OdpowiedzUsuń
  77. Mimo ze okluary jak to sama napisalas dla "fanu" to pasuja Ci jak malo komu :D Ja pewnie wygladalabym w takich jak alien ^^
    A lakier- z nieba mi spadłaś bo szukam takiego od dawna a nie moge nigdzie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Szczerze mówiąc mi mama zawsze zabraniała twierdząc, że nie będzie mi pasowała, ja tez tak trochę tak twierdziłam ale jak widać - nie jest tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. szpilki są świetne i mega seksowne :)

    OdpowiedzUsuń
  80. woow wyglądasz mega rewelacyjnie :>

    OdpowiedzUsuń
  81. Świeeeetnie! *.*

    + W sumie to nie znam się na cenach aparatów, ale zapłaciłam za niego 1200 + akcesoria = 1700 :)

    OdpowiedzUsuń
  82. buty sa mega. nietety ja bys sie w nich zabiła :(

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  83. dziękuję za komentarz, Przecudowny post, zdjęcia są takie naturalne... Aż miło na Ciebie patrzeć :)

    Zachęcam do obserwacji.

    Pozdrawiam serdecznie!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. o dziękuję, stary nabytek ;p

    OdpowiedzUsuń
  85. ojej jakie piękne zdjęcia ;)
    Świetne okularki, szpilki i cały set ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Hi dear,
    I just found your blog & I just adore it - your sense of style is amazing!!! :)

    If you like my blog too,WE COULD FOLLOW EACH OTHER!!! ;) ;)
    I'LL WAIT YOUR ANSWER ON MY BLOG...WRITE ON MY BLOG IF YOU WANT TO FOLLOW IT!!! :) :) THEN I'LL FOLLOW YOU BACK... ;) ;)

    www.thechicetoile.com

    xoxoxo,Francesca

    OdpowiedzUsuń
  87. klasa i elegancja :) super, pozdrawiam :)
    ennypro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. fajna koszula, no i świetny lakier do pazurków :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo fajna stylizacja i ładnie obrobione zdjęcia. Co do mojego posta to sądzę, że będzie przydatny gdy pomawi się tam więcej informacji. Jak na razie to taki wstęp. Bardzo się cieszę, że się przyda. Dodaję Twój blog do obserwowanych, bedzie mi miło jeśli tez to zrobisz gdy uznasz, ze warto.

    OdpowiedzUsuń
  90. o kurcze, myslalam,ze mam takie same okulary ;D ale jednak nie ;P
    boska marynarka !

    OdpowiedzUsuń
  91. bardzo ciekawa stylizacja:)właściwie to wszystko baaaardzo mi się podoba! :) m.

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne szpilki, ale ja nie potrafię w takich chodzić. Nie dość, że miałabym ze dwa metry, to jeszcze bym się zabiła ;P
    Też czasami chodząc po sklepach stwierdzam, że nie ma nic ciekawego. Są bardziej lub mniej interesujące kolekcje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękny żakiet, czaję się na jakiś kolorowy :D

    OdpowiedzUsuń
  94. sliczna stylizacja. ;) zapraszam do mnie. www.lajtilala.blogspot.com ;P

    OdpowiedzUsuń
  95. To fakt, marynarka jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Muchas gracias por pasarte por mi blog. He estado viendo tu blog y me gusta. Los reportajes fotograficos son muy buenos.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zdjęcia i stylizacja są cusowne, a ty PIĘKNA. *_*
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetna stylizacja :)
    + obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  99. cudne buty!<3
    + mam zamiar napisać taką dłuższą fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękne zdjęcia, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  101. buty ekstra! ha super zestawienie..elegancja i rock ! Lubie to*

    OdpowiedzUsuń
  102. Moze i 1 i ostatnie sa nietypowe ale bardzo fajne;) a okulary rzeczywiscie pasuja do calej stylizacji;) ogolnie to jestem zauroczona Twoja marynarka;) jest przecudna;))
    Tak ten moj pierscionek wyglada jak na zareczyny ale niestety nim nie jest;D
    zapraszam do siebie+obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Super wyglądasz :) ostatnie zdjęcie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  104. wyglądasz super:) a te okulary też mam, nie mogłam się im oprzeć (chyab coś z dziecka we mnie zostało:))))

    OdpowiedzUsuń
  105. Ślicznie wyglądasz!

    Ależ bym chciała pochodzić w takich szpilkach, niestety mój wzrost na to nie pozwala;(

    OdpowiedzUsuń
  106. bardzo kobieca stylizacja oraz zarazem bardzo seksowna jak przystało;)
    ps. w czerni Ci ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  107. Podoba mi się jesteś bardzo fotogeniczna i super buty.. Obserwuje i liczę na rewanż.;p

    OdpowiedzUsuń
  108. Dziękuję! Tak, rysunek mój osobisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. bardzo ładne zdjęcia:)

    ZAPRASZAM DO MNIE!:)

    WWW.MADDIECRUSH.BLOGSPOT.COM

    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  110. Thank you for your comment! :)
    Nice outfits!

    OdpowiedzUsuń
  111. świetne zdjęcia, takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  112. piękna z Ciebie kobieta jest :)
    legginy są świetne :)

    zapraszam tez do nas na rozdanie
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2012/04/rozdanie-w-stylu-marilyn-monroe.html

    naprawdę warto :)

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetne zdjęcia oraz stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Marynarka fajna, szukałam ostatnio takiej w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  115. Świetnie wszystko ze sobą zgrane, a zdjęcia bardzo pozytywne ;) jestem ciekawa tylko gdzie dorwałaś taki świetny kolor lakieru ?
    zapraszam również do siebie http://kreatywniejszy.blogspot.com/ jestem nowa dlatego też liczę na sugestie na temat prowadzenia bloga ; )

    OdpowiedzUsuń
  116. Dziękuję za komentarz!
    Bardzo fajna ta kurtka/marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Perfect outfit !! Your jacket is fabulous !! You are so elegant ;)

    OdpowiedzUsuń