08 kwietnia 2012

Bonobo - Kiara !!!

Świątecznie ! Nie wiem komu mam za to dziękować :) chyba wszystkim tym którzy składając życzenia mówil:
"wielu nowych inspiracji" :)))))) ponieważ głowa pęka mi od pomysłów ! w bliskiej przyszłości mam zamiar je zrealizować :) P.S. dla mnie bliska przyszlość to dziś i jutro :))))






Oczywiście, kiedy mam się uczyć to jest najwięcej do zrobienia! :) mam tysiąc pomysłów i wiele ochoty, a nawet mocy :) tylko kiedy nauka? :P
Wczoraj strasznie wkręciłam się w "making of" i behind the scenes z koncerów Rihanny, nagrywania nowej płyty, realizowania nowych teledysków!
 Jest tak naładowana dobrą energią! Jest wulkanem pozytywnych emocji! Naładowała mi niesamowicie baterie! Zainspirowała :))) Nie jestem zwolennikiem komercyjnej muzyki, ale ta dziewczyna ma moc!!!!!!!

3 dni temu odkryłam Bonobo ! Strasznie się nim jaram!! nie wierze, jak tak uzdolniona osoba mogła się przede mną ukryć! Dopiero teraz słucham jego muzyki - jest rewelacyjna!!



a teraz coś naprawdę dobrego!!! jak to zobaczyłam przez 30 min nie byłam w stanie mówić!!!
Obraz ma dobrą rozdzielczość także polecam go ściągnąć bo tutaj prawie nic nie widać, a widok waaaaaaaaarty zachodu :) !



Nadal jestem na etapie przekonywania się do innego (brązowego) koloru włosów :)))
także wszelkie uwagi na temat fryzury, jej koloru itd są MILE WIDZIANE :)))))))

25 komentarzy:

  1. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach.
    Czekam aż zrealizujesz te inspiracje a te obrazy zobaczę później, ale w miniaturkach widać że są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz, świetne miejsce wybrałaś na sesje;)

    Wesołych Świąt ;)

    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. likeeee your blog lovely,
    keep posting and go for it!!! :)

    XO

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjęcia! no i fajna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Ty masz nogi dziewczyno!:D
    świetna koszula to dwa!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.facebook.com/pages/Cytaty-Opisy/302534526486091
    Polubicie? ;)

    _________________________________________________________________________________________________________________

    ładne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  7. figura :)
    Zdjęcia bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ladne wlosy! + Outfit świetnyy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za komentarz!:)
    ahh zazdroszczę figury! + racja Riri potrafi naładować człowieka dobrą energią! :)
    Pozdrawiam,
    annefromwonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za komentarz ;)
    masz świetne włosy, ogólnie zdjęcia są genialne, brawa dla fotografa :)
    wiosna nadchodzi, a wraz z nią nowe inspiracje !
    Bonobo- geniusz.. Słuchałam akurat dzisiaj pare piosenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! W ogóle jesteś bardzo ładna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz, w ogóle bardzo ładna jesteś:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia;) już poczułam lato:D

    OdpowiedzUsuń
  14. super koszula i bardzo fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa zdjecia super! Fantastyczna koszula tak poza tym : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na sesję! Czad!

    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń