22 kwietnia 2012

3 miłości Lucy ;)

Ooooj, dzisiaj baardzo ciężki dzień :) 
po dwóch imprezowych nocach, po tylu wrażeniach! 
Wyobraźcie sobie, że musiałam iść dzisiaj na uczelnie....... !
Jestem HARDCOREM! bo DAŁAM RADĘ!! 
Oczywiście nie wytrzymałam do końca (czyli do 18:P) ale do 17!
Pierwsze co zrobiłam, od razu zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia i jest post :D



Jak widać na pierwszy rzut oka, są to zdjęcia przerobione w całkiem innym stylu!
Jestem szalenie ciekawa, które się lepiej prezentują:
Czy te dzisiejsze, czy takie mega rozjaśnione? 

Od dłuższego czasu chorowałam na niebieskie spodnie, w końcu je mam ! :D 


Ooo tak! w tym miejscu wróciły wspomnienia! 
Co prawda na zdjęciach de facto nie widać, cóż to za piękny budynek, 
aleeeeeee.. wierzcie mi na słowo! 
Przeżyłam tam najlepsze lata mojego życia 
i POZNAŁAM TAM NAJWSPANIALSZYCH NA ŚWIECIE LUDZI ;)
Jest to moja szkoła podstawowa :)
Tysiące wspomnień, mnóstwo ludzi, mega dobry czas :)

Powyżej jedno z moich ulubionych zdjęć tego dnia!
Każdy ma jakieś swoje "perełki" zdjęcia, które bardzo mu się podobają :D 

a oto obuwie, na które ostatnio tak wiele z Was zwróciło uwagę :)
nie mogłam pozbawić się tej przyjemności,aby nie wrzucić ich zdjęcia!:)

Przejdźmy jednak do sedna sprawy :)
tytuł posta! o co chodzi?? 3 MIŁOŚCI LUCY :)

Zwróciłam uwagę na to, że mam swoje 3 wybrane rzeczy, albo czynności
bez których NIE MOGĘ ŻYĆ :)

1. OKULARY PRZECIWSŁONECZNE
2. POMALOWANE PAZNOKCIE
3. KREM DO RĄK 

Jeżeli świeci słońce, a ja nie mam przy sobie okularów przeciwsłonecznych
...to mam tak okrutnie zły humor :)

Nie wyjdę z domu jeśli: 
nie mam pomalowanych ŚWIEŻO paznokci, albo mam odpryski, lub w ogóle niepomalowane paznokcie. AMEN.

Nie ma takiej opcji, abym nie miała przy sobie kremu do rąk. 
Jakież to niekomfortowe jak mam zbyt suche dłonie?! o nieee! nienawidzę tego stanu :P 
Błagam powiedzcie, że macie tak samo :)))

Jestem ogromnie ciekawa czy Wy też macie takie rzeczy, albo czynności
bez których nie jesteście w stanie normalnie funkcjonować?? 
Lekcja nauki chodzenia na szpilkach :)
Uwielbiam takie wiosenne, słoneczne zdjęcia :) 
Nawet nie wiecie ile radości przysporzyło mi samo robienie tych zdjęć :)))))))

Pozwoliłam sobie zrobić zdjęcie kosmetyków "użytku codziennego"
przyznam, że przed zdjęciem odrobinę je "ogarnęłam" bo nie chcielibyście oglądać tego bałaganu, zaufajcie:)


189 komentarzy:

  1. Amazing pants and wonderful style!!! Great blog!!!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie swoje miłości, ale nieco różnią się od Twoich :)
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, a buty to już wgl <3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi brakowało pomalowanych paznokci, ale zdjęcia były robione w środku tygodnia, co oznacza dwie godziny j. polskiego z moją najwspanialszą wychowawczynią, która się strasznie czepia pomalowanych paznokci ;) Jeszcze tylko do lipca :D
    Buty genialne, a całość prezentuję się świetnie :)
    Moje miłości, sama nie wiem. Denerwuje mnie strasznie jak mam krótkie paznokcie, ale WF. Cóż nawet nie chodzi o te minusy, bo bardzo rzadko nauczycielka zauważa, ale nie chcę innym zrobić krzywdy :D Chyba, że na zawodach międzyszkolnych, to inna sprawa hahaha. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są naprawdę świetne.. popieram obsesje na punkcie dłoni - toż świadczą one o damie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolor tych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym zestawie wyglądasz jeszcze ładniej!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super buciki!!! I ten kolor spodni! Bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałyby mi się niebieskie spodnie w szafie, oj tak! Bez okularów przeciwsłonecznych mogę żyć, ale odpryskujące paznokcie są niedopuszczalne. I znacznie lepiej się czuję mając je pomalowane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak na 2 nocki imprez to wygladasz niesamowicie :) tez mam slabosc do spodni w tym kolorze i kremu do rak, który ma byc obowiązkowo w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny zestaw z bialym T-shirtem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam zdjęćia wśród budzącej się do życia wiosny:) Świetne zdjęcia i zestaw:) Buty rzeczywiście nie dają się nie zauważyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your jeans, great colour <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, prosty outfit z mocnym akcentem :) Buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze kilka musów bym wciągnęła na listę:
    wytuszowane rzęsy
    dobre perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your comments!!!!!!!Do you want to follow each other?
    Great outfit by the way!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Me encanta el look!! Muy guapa
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja!

    zapraszam:
    http://look-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing outfit sweetie! Thanks for stopping by, I'm your newest follower:)I'd be very happy if you followed back:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie świetne:D a ja zawsze muszę mieć balsam do ust ! warunek konieczny :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie mogę żyć bez kremu do rąk, lusterka i okularów przeciwsłonecznych ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. super stylizacja :) słoneczne, piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. słoneczne zdecydowanie lepsze!
    zestawienie cudowne!
    moje 3 naj:
    -balsam/błyszczyk do ust
    -pazurki pomalowane
    -odtwarzacz mp3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już w ogóle nie pamiętam podstawówki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne spodnie, ale pasek jakoś mi nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  28. jak tyle nie spałaś to szacun bo wyglądasz pięknie;)
    kolor spodni jest świetny!

    co do tych rzeczy... okulary i paznokcie to mam to samo;P ie potrafię prowadzić auta bez okularów! heh

    kisses J.

    OdpowiedzUsuń
  29. bluzka i łańcuszek są cudowne :) co do kremu do rąk - też nienawidzę nie mieć kremu do rąk przy sobie, ale pech chce, że zawsze go zapominam.. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. kolor spodni jest świetny! w orsay'u były podobne, ale jakościowo były nie za bardzo ;) mam za to pomarańczowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. no to piątka ja róniez bez tych rzeczy nie moge zyc ;D
    buty mega <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia! kolor spodni boski :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fabulously chic! Love the royal blue pants and those killer black studded shoes.

    buy aion account

    OdpowiedzUsuń
  34. okulary kocham ponad wszystko i te bardzo drogie i te bardzo tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. podziwiam za szpilki, ja długo na nich nie wytrzymuje, chociaż mój wzrost przemawia za tym, że powinnam zacząć. Co do Twojego komentarza u mnie, to masz rację, pamiętam to stwierdzenie rodziców, że jeszcze zatęsknie i mieli rację. Nawet nie wiedzą jak bardzo tęsknię za beztroską w domu, chociaż nigdy nie miałam problemów z chodzeniem do szkoły.
    Zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tęsknie za czasami ogólniaka. To były dopiero czasy.. ;)
    a nie wychodzę z domu dopóki czegoś nie zjem. Jednak dla mnie jedzenia jest najważniejsze!! ;)
    i mnie się Twoje okulary podobają.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś taka ładna, i genialnie się ubierasz ! Obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. spodnie są super, uwielbiam taki kolor :) i zdjęcia lepsze są chyba takie :P
    pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie częściej :) będzie mi oooogromnie miło!

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też od jakiegoś czasu choruje na chabrowe spodnie, tylko zastanawiam się gdzie ja w nich bym chodziła...bo do pracy mi takich nie wypada :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Zestaw - super. :)
    Też mam manię kremowania rąk co chwilę, gdyż wysychają zbyt szybko. :) Więc w mojej torebce znajduje się cudo, które umożliwia mi lepiej się poczuć. :D

    OdpowiedzUsuń
  41. tez mam te okulary i sa swietne !
    nie moge sie bez nich nigdzie obejsc :)
    gdzie kupilas te buty z cwiekami ?
    mialam kiedys takie z Primarka ale niestety obcas byl jakis zly i musialam je zwrocic niestey :(
    sa cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  42. Love your outfit ! Especially the blue electric pant ! Amazing !

    We like your blog , maybe we can follow each other ?

    Hope to see you soon on our blog X

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  43. Spodnie są świetne pasują do Twojej figury ;) też takie mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ha ha;d bez kremu to i ja sie nigdzie nie ruszam;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna stylizacja :-)

    obserwujemy?

    Zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam to samo masło kakaowe. :3
    + dodaję do obserwowanych. :>

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne zdjęcia, ciekawa stylizacja, podoba mi się ;)

    ps: wzdłuż kręgosłupa nie bolało, ale motylek między łopatkami już był odczuwalny ;).

    pozdrawiam i dziękuję za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  48. :) bardzo fajne spodnie i buty :) wygladasz na bardzo pozytywna osóbkę :)

    Dzięki za odwiedziny u mnie, zapraszam ponownie!!!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. widzę, że używasz kremu BB z garniera, ja od jakiegoś czasu na niego poluję, gdzie go zakupiłaś i co o nim sądzisz ? :D :*
    a zdjęcie cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Spodnie śliczne :) Bardzo ładny kolor :) Aaa no i buty bardzo fajne, uwielbiam duży obcas :) Ale niestety ja długo nie wytrzymują w takich szpilkach :(
    A tak poza tym to ja nie wyjdę z domu bez pomalowanych oczu, telefonu i szczotki ;p

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny blog! :)
    zapraszam do mnie, kilka muzycznych nowości!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może też załóż nowego bloga z czymś takim i będziemy się razem wspierać :)
      ale jak na moje oko wyglądasz idealnie ;)

      Usuń
  52. Ciekawie, obserwujemy?
    www.daily-thinks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo ładny kolor spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Naprawdę śliczne te niebieskie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Spodnie, buty, naszyjnik i pasek. Genialna stylizacja! Gratuluję wyczucia stylu!

    OdpowiedzUsuń
  56. również poluję na niebieskie spodnie :) i też uwielbiam piękne zdjęcia :)
    podziwiam co chodzi o paznokcie i zawsze udaje CI się je zrobić przed wyjściem?
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jej!Świetny outfit,a szczególnie buty!!<3

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny zestaw szczególnie buty i spodnie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuję za życzenia :)
    Również używam tego masła kakaowego Ziaji i jestem z niego mega zadowolona!
    Pozdrawiam!

    Patrycja,
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Chciałam dzisiaj kupić niebieskie spodnie, jednak nie było mojego rozmiaru. Genialny outfit!
    Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Buty i spodnie <3
    Co do okularów, to mam tak samo! Nawet jak jest pochmurno, ale jasno, to muszę je założyć. Mimo, że ludzie się na mnie dziwnie patrzą i tak mam na nosie okulary ;d

    OdpowiedzUsuń
  62. Niebieskie spodnie fajnie zgrały się z tiszertem. A naszyjnik to majstersztyk czysty;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie ma sprawy! :) Specjalnie zrobię więcej zdjęć i pokaże ją jeszcze w tym tygodniu ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie fajne zdjęcia ;D No i strój też super ;)

    Szczerze mówiąc to nawet nie myślałam, żeby zrobić takie zdjęcia ale może wkrótce się pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Genialne spodnie - świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  66. Krem do rąk u mnie również obowiązkowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam takie same spodenki ale jakoś w nich lepiej wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  68. wygladasz niesamowicie wow ! bardzo mi sie poodba Twoj styl :D
    oj Ty imprezowickoz ;D
    ojj tak ja tez D i mam nadzieje ze sie nei zawiode ;D

    OdpowiedzUsuń
  69. a u mnie dzisiaj było właśnie bardzo ładnie :)
    śliczne szpileczki i rurki :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Bosko wyglądasz:) A buty- cudo !

    OdpowiedzUsuń
  71. kurczę, sama nie wiem, jak przerobione zdjęcia wyglądają lepiej ;) te rozjaśnione mialy taki fajny, specyficzny klimat, ale te też są fajne. z okularami, lakierem i kremem do rąk mam identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. ja raczej nie mam takich "miłości"

    OdpowiedzUsuń
  73. You have amazing style Lucy! Thank you for visiting my blog, super excited to now discover yours. Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  74. Masz bardzo ładne buciki :) Zapraszam częściej do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale super zdjęcia :)
    I Ty... jaka śliczna :)
    PS
    Jestem 100-tnym obserwatorem :))

    OdpowiedzUsuń
  76. You look lovely! I love your pants and those heels :)

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Też nie wyjdę bez umalowanych paznokci ;)
    No nie kocham Twoje szpilki piękne są <33

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Super zdjęcia i stylizacja . Ja za bardzo nie mogę malować paznokci , bo w szkole nie pozwalają , chyba , że na jasne kolory , które nie rzucają się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  79. ja w przeciwieństwie do Ciebie mam za to 2rzeczy, których kompletnie nie potrafię ogarnąć- są to właśnie paznokcie i włosy. Uwielbiam kolorowe paznokcie, ale całkowicie nie umiem o nie dbać i nawet jak już pomaluję(co nie wychodzi mi najlepiej) to potem noszę popękane prawie tak długo aż same sie zedrą ;) zatem zarówno włosy jak i paznokcie noszę prawie zawsze krótko obcięte...
    nie kremuję też prawie nigdy rąk i jedyne z czym się nie rozstaje to matowa szminka (najczęściej sephora08-polecam), która trzyma się na ustach nawet z 5 godzin!!!
    okulary słoneczne też mam zawsze :)

    pozdrawiam i dziękuję za komentarz - Twoje ulubione zdjęcie jest również moim ulubionym zdjęciem :)

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny blog *,*
    Obserwuję. ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. mam identyczne spodnie..! :) a pasek cudownyy..! :D
    __________________________________________
    http://all-things-with-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. jej, cudowne są te pierwsze buty :) a co do spodni mam identyczne ! :D

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. masz piekne spodnie i buty x3
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  84. świetny zestaw, a kosmetyki niektóre takie same używam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. pasek to masz zaje.bisty:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Rewelacyjnie wyglądasz w tych okularach! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajny blog.
    świetnie wyglądasz :)

    dzięki za komentarz.
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dodam jeszcze - super adres bloga :D

      pzdr.

      Usuń
  88. Piękne spodnie *_*
    Fajny blog . Ciekawe posty . Obserwuję i zapraszam do mnie . Miło będzie jak wpadniesz . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  89. świetne zdjecia i buty :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne zdjęcia!
    Bardzo łądnie Ci w takich zestawach;)
    No to masz ciekawe miłości;p
    Ja niestety do szkoły nie mogę mieć pomalowanych paznokci;(

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo wiosennie u Ciebie :-) Fajny outfit, prosto i wygodnie.
    Jeśli chodzi o to bez czego nie ruszę się z domu to mam jedną: torebka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  92. świetne te buty ! :))
    Pozdrawiam i obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  93. Cudnie wyglądasz :) Używam tych samych perfum :)

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Hej dzięki za komentarz, do domu przyniosłam kilka toreb, mały haul będzie pod koniec tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  95. świetnie wyglądasz;-) bluzka i spodnie- rewelacyjnie się łączą;]

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  96. super zestaw. ;) zapraszam do mnie. www.lajtilala.blogspot.com ;p

    OdpowiedzUsuń
  97. Aż się roześmiałam w głos, gdyż z okularami, paznokciami i kremem do rąk mam dokładnie tak samo :D Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  98. mam takie bardzo podobne spodnie - uwielbiam je - mam propozycje bardzo spodobal mi sie Twoj blog jest bardzo inspirujacy - proponuje obserwujemy?bedzie mi bardzo milo:)

    OdpowiedzUsuń
  99. jaka głęboka miłość :) heh xd ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  100. Prześlicznie :)
    Podobają mi się buciki ;**

    OdpowiedzUsuń
  101. te jaśniejsze bardziej mi się podobają ; ) ale piąte od dołu jest cudne! BUTYYY - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  102. Piękna stylizacja:)
    pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  103. pobuszuj w sh - na pewno coś się znajdzie ;D
    świetny blog :) bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetnie wyglądasz, a te szpileczki mmm... ;D
    Też mnie czeka lekcja chodzenia na szpilkach. xD

    OdpowiedzUsuń
  105. lubie takie stylizacje ;)
    meeega pluus - świetne buty .

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudowne zdjęcia.
    Uwielbiam twojego bloga, a twoja uroda jest zachwycająca.
    Chodź trochę chciałam bym takiej mieć. !

    OdpowiedzUsuń
  107. Dziękuję;)

    stylizacja jest świetna:) ostatnio też myślę o niebieskich spodniach;d
    b. ładnie wychodzisz też na zdjeciach:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Fajnie wyglądasz! ;)
    Co do okularów : od dłuższego czasu mam zamiar kupić sobie właśnie pilotki, ale jakoś tak nie wiem dlaczego jeszcze ich nie mam ;pp

    OdpowiedzUsuń
  109. świetny żakiet i buty! :) może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  110. fajny bloog :) obserwuję licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  111. "Nie wyjdę z domu jeśli:
    nie mam pomalowanych ŚWIEŻO paznokci, albo mam odpryski, lub w ogóle niepomalowane paznokcie. AMEN." -Też tak mam!:D
    Śliczne masz okularki!

    OdpowiedzUsuń
  112. Pięknie wyglądasz!:)

    Zapraszam na konkurs na blogu do wygrania karta podarunkowa do Zary:
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/2012/04/kochani-w-zwiazku-z-ciagle-rosnaca.html

    OdpowiedzUsuń
  113. Hey. Great pictures! I follow you & if you like follow me back! :)

    The Golden Bun | new post | follow me

    OdpowiedzUsuń
  114. wspaniale!!! swietne spodnie i pasek!

    OdpowiedzUsuń
  115. Masz świetny styl, a do tego jesteś mega ładna. :)
    Co do komentarza u mnie- o tak, koty to najcudowniejsze stworzenia na świecie! :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  116. Bardzo mi się podoba, a okulary-kocham :)
    Co do lakierów, też nie wiem w jakich sklepach są (bynajmniej nie widziałam) Ale polecam zobaczyć na allegro, stamtąd je mam :)

    OdpowiedzUsuń
  117. U mnie nowa notka - zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  118. Świetnie wyglądasz w tego typu okularach:)
    Mam podobne spodnie, niestety, na mnie one tak dobrze nie leżą :D

    OdpowiedzUsuń
  119. bardzo dobrze wyglądasz :) i zauroczyły mnie Twoje buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  120. świetnie wyglądasz,oprócz paska to wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetnie wyglądasz. :D

    No i z trzema miłościami się zgadzam, mam to samo

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja osobiście wolę te rozjaśnione zdjęcia :)
    Super wygląda ten pasek, kiedy wystaje spod koszulki!

    Ja osobiście nie potrafię wyjść z domu bez podkładu na twarzy, bez pomadki do ust i bez wzięcia porannego prysznica :) Każdy ma jakieś swoje nawyki, bez których nie potrafi normalnie funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  123. ładnie wyglądasz :) spodnie mają świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  124. Strasznie podobają mi się buty!
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  125. Pięknie wyglądasz ;)
    Dwie imprezowe noce ? Kiedy to ja ostatnio byłem na imprezie xD

    OdpowiedzUsuń
  126. Spodnie są super!! Tez sobie takie kupię za 7 kilo :)
    pozdrawiam i zapraszam do zabawy: http://nruda.blogspot.com/2012/04/tag-po-raz-2.html :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja również nie mogę wytrzymać bez pomalowanych paznokci :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  128. JAKIE TY MASZ GENIALNE NOGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ♥

    OdpowiedzUsuń
  129. Okulary i naszyjnik są świetne. Stylizacja tez fajna, bo taki zestaw zawsze sprawdzony:)

    OdpowiedzUsuń
  130. Znam twoją chorobę;p Też choruję na niebieskie rurki niestety moja choroba nie została jeszcze uleczona:(
    Śliczna stylizacja!!

    Can't Afford Chanel Blog

    OdpowiedzUsuń
  131. okulary i lakier zgadza sie całkowicie,zapraszam do mnie www.outfashin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. masz śliczne buty i wisiorek

    Zapraszam na frescomania.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  133. fajne butki :D Dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie na mój blog :D
    www.kinga089.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Ładny zestaw! :)) Genialne rurki.
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  136. Świetna stylizacja ,piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Też ostatnio jestem zafascynowana chabrowymi rurkami, zdecydowanie muszę sobie je sprawić ;)
    Ja również nie wyjdę z domu bez pomalowanych paznokci, jednak odpryski aż tak mi nie przeszkadzają, szczególnie gdy się śpieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  138. śliczne zdjęcia . ;)
    buty są świetne . < 3

    OdpowiedzUsuń
  139. bardzo fajnie wyglądasz, luźna bluzka do marynarki - super :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Świeżo pomalowane paznokcie?!:O No chyba sobie żartujesz!:D a w życiu bym nie wyszła ze świeżo pomalowanymi paznokciami. Ja z resztą nie przykuwam aż tak wielkiej uwagi na nie. Ale lubię mieć je ładnie pomalowane. :) Kozie mleko, to to co stosuje prawie codziennie!:)

    OdpowiedzUsuń
  141. Beautiful look!!! nice blog!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  142. Your shoes are amazing and I love the color of your trousers !! :)

    OdpowiedzUsuń