29 marca 2012

wtorkowy chill'

Wiem, wiem notka miała ukazać się wczoraj...... ALE! no cóż wczorajszy dzień obfitował w niespodzianki.. paradoksalnie im bliżej było końca dnia, tym bardziej mnie on zaskakiwał ... dlaczego paradoksalnie? ponieważ za każdym razem kiedy myślałam, że nic bardziej ekscytującego mnie nie spotka.. "los" ( ktoś! ) chciał inaczej :) ale o tym później, pozwolę sobie wrócić do wtorkowego spaceru brzegiem morza :))))



Im bardziej świeci słońce, tym mniejszą mam ochotę na siedzenie w domu! Zdecydowanie wole zaczerpnąć świeżego powietrza, taki też mam plan na dziś :) dłuuuuugi spacer z psem :)))


We wtorek wybrałyśmy się z Małgorzatą nad morze :) co prawda zdjęć jako tako z nad morza nie mamy :P ale klimat postaram się oddać :)


Uwielbiam Gdyński bulwar, jak długi i szeroki przysięgam! Nie dość, że wspaniałe świeże powietrze to jeszcze cała jego magia :) to chyba najbardziej melancholijne i inspirujące miejsce zarazem :) czas na przemyślenia, poukładanie sobie wszystkiego w głowie, rozwianie wszelkich wątpliwości.. albo po prostu CZAS DLA SIEBIE.
Chciałam się rozpisać...... ale w sumie popatrzcie tylko na zdjęcia  :))))))))

28 komentarzy:

  1. idealny strój na spacer:)
    wszystkie fotki super ale ostatnia fotka genialna! :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjęcie jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda zacheca nas coraz czesciej do spacerowania. Dobrze ze juz nie jest tak zimno i mozemy korzystac ze swiezego powietrza. A Ty dodatkowo popatrzylas na morze, poogladalas piekne widoki, posluchalas szumu fal. Na pewno milo spedzilas czas, czego Ci gratuluje, bo niestety ja moge tylko o tym pomarzyc.

    Milego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje :) świetny, luźny strój !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Świetny szal! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcie mnie intryguje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mnie Selah podziałała podobnie. Uwielbiam jej połączenie soul'u i reggae .

    OdpowiedzUsuń
  8. hah dzięki ;) Też muszę zainwestować z jazzówki, bo widzę że są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, genialne okularki :)

    dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ bym chciała móc sobie tak pospacerować brzegiem morza :((

    OdpowiedzUsuń
  11. nice photos!
    xoxo from switzerland

    rebelission.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz:))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Great blog!!! If you want take a look at my blog!!! Follow each other on GFC and Bloglovin?? Let me know!!! I follow you back of course!!! Kiss :D

    http://thefashionscan.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry look :) ładna torba.

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszczyk masz śliczny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz :))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :) Jestem z Gdańska,ale faktycznie kiedy potrzebuję spokoju,wyciszenia to wybieram się na Gdyński bulwar,on rzeczywiście ma w sobie coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nad morzem jest cudownie...uwielbiam Trójmiasto. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog!!:)
    Zapraszam do mnie
    jeśli Ci się spodoba to dodaj do obserwatorów;)
    Odwdzięczę się tym samym;)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post :)
    Lekki, wiosenny i przyjemny :D
    Zapraszam do mnie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyszłaś na tych zdjęciach ... :)
    Zapraszam do siebie..;)

    OdpowiedzUsuń
  22. tak, z zamszu :-). Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń