24 marca 2012

vicky cristina barcelona!


Dzisiaj po raz pierwszy TVP będzie emitowało boski film : Vicky Cristina Barcelona !
uwielbiam go, jest na tyle boski, iż zasługuje na honorową notkę na moim blogu :))))))
Penelope Cruz <3 jest rewelacyjna! jestem chyba jej największą fanką :)
nie jestem pasjonatką kina, ale jej urody :)))))




Nie uwierzycie, kiedyś usłyszałam od kogoś, że nawet jestem do niej podobna :)
tak owszem, to był najpiękniejszy dzień mojego życia, ale szczerze mówiąc, jak oglądam jej boskie zdjęcia szczerze w to  (niestety) wątpie :)))))
Jak to mówią : "wielkie umysły myślą podobnie... " :)




Myślałyście kiedyś o tym czy jesteście do kogoś podobne? na przykład do jakieś znanej osoby ?
Niektórzy są czasem łudząco podobni :))))


Vicky Cristina Barcelona - emisja TVP1 - 24.03.2012 - godz. 21:20 !!!!!!!!!!!


Przypominam, że dzisiaj przestawiamy zegarki +1 w przód :(((( krócej śpimy :(((((((((((((

13 komentarzy:

  1. Ona jest genialna i niesamowicie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam kilka fotek w starszych postach i muszę przyznać, że rzeczywiście jesteś do niej podobna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha zegarek przestawiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak byłam mała byłam podobna do jednej zagranicznej wokalistki ;p Nie oglądałam tego filmu.
    A co do rysunku to tak, sama rysowałam :) Dodałam notkę, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. znasz piosenkę Vicky Christiny? :>

    nowa notka o rozdaniu u p-s-fashion - zapraszam :*
    jak mija niedziela?

    OdpowiedzUsuń
  6. She is stunning!

    xx
    http://www.f-scrapbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ona jest mega;o
    U mnie nowa STYLIZACJA, wiosenna i dość codzienna. Jak widać powróciłam do blogowania, będę bardzo wdzięczna za komentarz! Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię jej urodę, film fajny :)
    odpowiedź na Twoje pytanie u mnie na blogu,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ogladalam ;d. torebka jest z sh :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Film numer 1 u mnie, scenę kiedy pali fajkę przy śniadaniu a później wymawia HIPOKRITAAAA , znam na pamięć ! <3

    OdpowiedzUsuń