27 marca 2012

uwielbiam moje miasto (nocą)

Przepraszam, że dzisiaj tylko jedno zdjęcie ale nie mam czasu obrobić więcej, ani już nie mam sił... :)
Jutro ukaże się wiecej zdjęć :))))
Wieczorny spacer po bulwarze nadmorskim z psem, to coś co zdecydowanie ładuje baterie :)
Najbardziej w Gdyni podoba mi się to, że jest tak spokojnie, ludzie kulturalnie wychodzą na spacery, przebierają się w dresy i biegają, jeżdżą na rolkach, rowerach itd
Gdynianie są bardzo aktywni, ostatnio przypadkowo dowiedziałam się, że w Gdyni co środę są zjazdy ludzi którzy pasjonują się " Nordic walking" setki ludzi spotyka się i maszeruje wielką grupa! to wspaniałe, że ludzie potrafią się tak skrzyknąć i wspólnie poświęcić pasji :)

Doszłam do wniosku, że jak będę starą panną będę codziennie z psem chodzić na spacery po bulwarze :) zaczęłam (mimo, iż jeszcze nie jestem starą panną) od tego tygodnia :)))))



Po raz kolejny - NIE WYOBRAŻAM SOBIE ŻYĆ W INNYM MIEŚCIE!

26 komentarzy:

  1. jesteś z gdyni? oh, totalnie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w wolnych openerowskich chwilach na pewno pospaceruję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja natomiast wiem, że odnalazłabym się w Twoim ;) Uwielbiam Gdynię, a Orłowo to moje miejsce na ziemi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę mieszkania nad morzem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja u siebie czesto widze ludzi, ktorzy uprawiaja nordic ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za komentarz zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie, że trzymam kciuki za rower!!! :D

    witam sąsiadke! :P
    achhhh ja też sobie nie wyobrażam życ gdzieś indziej niż w 3city :)
    tu jest tak pięknie! tyle sie dzieje :)
    tak samo jak Ty kocham swoje miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w Gdyni taki budyneczek:O?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale z ciekawości zobaczyłam o czym jest i.. wydaje się interesująca! :) Może kiedyś uda mi się na nią trafić i przeczytam. :)
    Wstyd się przyznać, ale nigdy jeszcze nie byłam nad morzem... jest to moje marzenie, które mam nadzieję spełni się jak najszybciej. Być może w tym roku? byłoby cudownie. A z pieskiem możesz chodzić nie tylko jako stara panna, ale i żona oraz matka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Gdynię ;) ma taki fajny klimat ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. jak najbardziej :)
    byłam w Gdańsku daaawno temu, ale pewnie jeszcze nie raz będę miała okazję tam zawitać (chociażby w drodze na wakacje) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mieszkasz tam od dawna czy tylko na studia? :> szczerze mówiąc to nigdy nie byłam w Gdyni :d

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne te zdjecia :)) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od niedawna mieszkam w Trójmieście, a przeprowadziliśmy się właśnie dlatego, że nam się tu spodobało:) W Gdyni byłam ostatnio nad morze na spacerze, na Orłowie chyba... i nigdy nie pomyślałabym, że tam jest tak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne widoki! :)

    + zapraszam do siebie jak najczęściej,zachęcam do komentowania
    look-took.blogspot.com [ przepraszam, za reklamę ]

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, zobaczysz, że jak pokocha to nic nie będzie się dla niego liczyło i tylko Ty będziesz najważniejsza. Nie będzie widział żadnych wad, tylko same zalety. A nawet jeżeli to nie będą dla niego takie ważne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję strasznie :D Szczerze mówiąc, słucham Selah'y od niedawna, ale usłyszałam już wiele. Chciałabym być na jej koncercie, ale ceny są kosmiczne, a poza tym jakoś na jej trasie nie widać na razie, ani Polski ani Niemiec. A Ty jej słuchasz ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam w Gdyni! Bardzo fajne miasto, ale nie wiem jak to jest mieszkać tam na stałe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pozazdrościć ! z chęcią bym się przeniosła do Gdyni !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuje za komentarz :)
    morze..... uwielbiam i już tylko czekam na wakacje żeby znowu je zobaczyć :) zazdroszczę Ci, że tam mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic prostszego - takie perelki sa na allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam spacery po bulwarze,niby nic ale jednak ma on niesamowity klimat ;))

    OdpowiedzUsuń