31 marca 2012

a tymczasem na wykładzie z prawa karnego.....

a tymczasem przy ul. Bażyńskiego 1a, podczas trwania wykładu z Prawa Karnego zastanawiam się nad nowymi zdjęciami, no przecież coś robić muszę :)))



Moje ukochany buty, które zginęły śmiercią tragiczną.... :(((
Od pewnego czasu mam ogromną manię na brązowy kolor, uwielbiam go :D
torebki, buty, paski, marynarki, spodnie wszytkoooooooooooo :)
niestety... tyczy się to również koloru włosów.. 
ponieważ mam ochotę zmienić kolor i już nawet pierwsza "faza" (etap) farbowania na brąz mam już za sobą.. hmm... bezowocny.... :(

A Wy patrząc na te i inne zdjęcia, jaki kolor mi doradzacie... 
Bardzo przyzwyczaiłam się do czarnego i nie wiem czy jakikolwiek inny do mnie by pasował... 
Od razu podajcie marke farby do włosów !! :))))))
Dziękuję za pomoc :))))

54 komentarze:

  1. kupiłam go 2 lata temu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;dd
    i zostać przy czarnym bo ładnie Ci

    www.ladyofsocks.blogspot.com

    + obserwuje i licze na rew

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie,kupiłam ją jakoś w wakacje ;) Barrdzo fajny blog ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego burt "zginęły śmiercią tragiczną"?
    świetne fotki! :)
    zostań przy czarnym kolorze - pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. :)
    Nie zmieniaj koloru włosów. Ładnie Ci w czarnych. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. co się stało z tymi cudnymi butami? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuchy a buty są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciasto robiłam z mamą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kochana! :)
    Ja schodzę z czarnego na ciemny brąz i wydaje mi się, że Tobie też taki by pasował :)
    Obserwuję więc jestem na bieżąco :)
    Zapraszam do mnie na post o paznokciach :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje! :)

    ps.spódniczkę kupiłam w jakimś zwykłym sklepiku, na metce jest tylko rozmiar;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaaa! Zdjęcie w lustrze jest super! Wyglądasz na nim strasznie fajnie:-) Butki śliczne, szkoda, że już dokonały żywota:-) Pozdrawiam serdecznie!

    PS. Co do Twojego pytania to... Łojeju, te buty koszmarne są! Tragedia, na szczęście już je tak zciachałam, że idą do kosza :-) No mi też się podobały i w sklepie jak mierzyłam to mówię "e, stabilne, spoko" a potem koszmar. Czuć w nich każdy kamyczek! Idzie się normalnie jak już nie czuć nóg... Łącze się w bólu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia!;))
    tak jest też brązowa;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia. Trudno mi ocenić, nie jestem w tym zbyt dobra. Wydawało mi się, że będzie mi dobrze w ciemnym brązie, zrobiłam (niby tylko szamponetką) i nie wyglądałam najlepiej. Mam sporo na głowie, co niekoniecznie widać w ciemnym blondzie, a w brązie było bardzo widoczne i na głowie miałam prawie afro. hahaha. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Specjalnie dla Cb jest zdjęcie zbliżenia paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ostatnio na wykładach rozpisywałam sobie notki ;d
    piekny żakiet, piękną masz figurę! Zestaw zdecydowanie na tak, a ostatnie zdjęcie urzekło mnie ;)
    zaobserwowałam ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ejj :( nie masz obserwatorów :( ech, no nic, w takim razie będę zaglądać co jakiś czas z wyczekiwaniem nowej notki ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia:) Niestety co do farby nie jestem w stanie doradzić ale w brązie na pewno wyglądałabyś równie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki :) Maybelline. Masz cudowne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś sliczną osobą ;))
    Powiedz mi czy te butki są wygodne ? Bo własnie ostatnio znalazłam takie i przymierzam się do zakupu.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny strój . :)
    ładna jesteś . <3
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcie.
    Też lubię brązowy.
    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny set !
    ładnie ci w takich włosach, ale jak chcesz zmienić to na ciemny brąz :)
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wygladasz :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio przefarbowałam się z ciemnego blondu na jaśniejszy i nie żałuję. Nie przekonasz się póki sama nie spróbujesz. Poza tym włosy to włosy, odrosną. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie:) super zdjęcia, ty śliczna

    OdpowiedzUsuń
  26. ladne zjdecia , fajny blog ;)

    zapraszam również do mnie:
    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. mi sie natomiast strasznie twoje buty podobaja!
    :)
    dodalam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  29. W końcu dziewczyny lubią brąz!:D Fajne zdjęcia, chyba najbardziej podoba mi się to pierwsze. Intryguje mnie sposób w jaki zginęły buty - ? Co do włosów to myślę, że ładnie Ci w czarnych:) Ale jak chcesz przefarbować to, to zrób!:D (Mówi to osoba, która farbuje włosy lub robi sobie trwałą, gdy spotka ją ogromna nuda;)) No i zawsze można przefarbować z powrotem na czarny:)

    OdpowiedzUsuń
  30. buty wymiataja!:)
    cala stylizacja bardzo mi sie podoba/:):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu! :)
    ;-*
    SUPER ZESTAW ;)


    http://sylwiafasion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję;) Serio, serio za 2zł!;D
    Nie wiem, czy już Ci to ktoś kiedyś mówił/pisał, ale Ty mi strasznie przypominasz Inne - tę piosenkarkę z Rumunii. Masz piękną urodę i Tobie bardzo pasuje ten czarny kolor.:) Jeśli chodzi o farby, to ja polecam te z Garniera i Joanny(co prawda farbę w odcieniu rudym pierwszy raz z Joanny kupiłam, ale jestem z niej zadowolona).;) Po kolorze brwi wnioskuję, że naturalnie jesteś ciemnowłosą blondynką albo szatynką, zgadłam?;>

    OdpowiedzUsuń
  33. P.s.2 Sorki za spam, ale chciałam jeszcze dodać, że niedawno na WOSie miałam o prawie karnym, a ogólnie to na Prawie już o tym się uczyłam 2 lata i rok temu. Prawo jest trudne, ale ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaaa i śliczne to ostatnie zdjęcie! Wprost nie mogę oderwać od niego wzroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia i bardzo fajny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię określać styl poprzez pryzmat psychologiczny,a u Ciebie widoczna jest pewność siebie,a zarazem ogromne opanowanie. Podoba mi się Twój styl i zmysłowość ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna stylizacja :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wooow ostatnie zdjęcie jest niesamowite!!!!!
    a dlaczego buty zginęły tak tragicznie? :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześlicznie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcie przed lustrem jest niesamoite! Czy mogę Was prosić, dziewczyn, o komentarze u mnie? dopier ozaczynam blogową przygodę i będę wdzięczna za każde słow komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. to ostatnie zdjecie jest cudowne;)
    świetnie wygladasz;)
    co do farb to polecam Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog ...


    OBSERWUJEMY ???

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapraszam na urodzinowe rozdanie u mnie na blogu :)

    http://malko-malitka.blogspot.de/2012/04/rozdanie-urodzinowe.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/CARmo+%28Malko%29

    OdpowiedzUsuń
  44. pięknie wyglądasz ;)
    Świetne zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz :)!!!
    masz idealną figurę !

    OdpowiedzUsuń
  46. mam zwykłą cyfrówkę, Sony DSC H10, zdjęcia przerabiam w Picasie
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. ostatnie foto cudne;) dodajemy do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń