22 marca 2012

randka z przyjacielem.

Przepraszam, ale napatrzałam się wczoraj na zdjęcie pewnej osoby i zapragnęłam mieć podobne! :*
Zastanawialiście się kiedyś nad tym, ile jest racji w dość wulgarnym powiedzeniu :
"miej wyjebane a będzie Ci dane" ? przysięgam! to są święte słowa! Sprawdzają się w każdej sytuacji !! każdej, każdej absolutnie każdej! Zaryzykowałam nawet stwierdzeniem, że to jest klucz do sukcesu :))))
Ostatnimi czasy mam bardzo dużo nerwów i stresu, powoli wariuje... Od kilku dni wmawiam sobie, że "będzie dobrze" bo przecież kiedyś musi być dobrze i oto nie musiałam czekać długo na poprawe! Niezmiernie się ciesze, mimo że jeszcze wiele musi się zmienić.........



Zdjęcia niemalże mroczne! ale dzisiaj zapewniam humor mam wyśmienity... póki nie jest jeszcze za późno zbieram szykować się na spotkanie z przyjaciółką... gorąca kawa, przyjaciółka, pies i Gdyński bulwar! a Wy jakie macie plany na wieczór?

7 komentarzy:

  1. To powiedzenie jest w 100% prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety albo stety też doświadczyłam jego prawdziwości;))
    Ładna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak moje plany na wieczór to nauka..Niestety.
    Świetna koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, we are Chiara and Marta, Do you want to come here ( http://gillacm.blogspot.it/p/anteprima-pe-2012.html ) and watch what we do?
    you're a very nice blog ! so, we wish your opinion! If you become our follower, we will become your followers too!
    Le Gille
    www.gillacm.com
    Facebook Gilla C.M.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne sunglassy ! ;)

    OdpowiedzUsuń