23 marca 2012

"give me a hug" mood.

Witam, przez poranek przemknęłam z ogromną energią! potem było już tylko gorzej, po pracy zakupy :) jeje nareszcie mam nowe obuwie! :))) mimo, iż oczywiście nie te, które sobie w głowie wymyśliłam :))) w standardzie! u mnie to normalne, że wymyśle sobie coś, a potem nie mogę nigdzie tego znaleźć... też tak macie? w sumie lepsze to, niż szukanie "czegoś", a tak na prawdę sama nie wiem, czego chce... plan jest zatem prosty, JUTRO IDĘ NA ZAKUPY DRUGI RAZ :))) przemknę przez wszystkie sklepy obuwnicze niczym strzała :D i kupię swe wymarzone :D błagam, trzymajcie za mnie kciuki - bo może być ciężko :)))



hmm... lubię ten sweterek.... dlaczego ubrałam go tylko RAZ?
uwielbiam to zdjęcie, zdecydowanie moje ulubione :)))) i wcale nie ze względu na alkohol w tle :D
żegnajcie zimowe buuuuuuuuuuuty !!! :))))
 
  powiedzcie mi, za jaką częścią Waszej zimowej garderoby będziecie tęsknić najbardziej?? 
ja chyba za szalikiem i kurtką :D uwielbiam te rzeczy :D

27 komentarzy:

  1. Ślicznie ; )

    http://pixlr.com/o-matic/
    Tu przerabiałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie będę tęskniła za.. za niczym! kocham ciuchy letnie, a plecak do szkoły łatwiej się na nich nosi. ;)
    nie lubię zimowych rzeczy, iż czuję się jak bałwan..
    świetne zdjęcia, naprawdę. i świetny fotel a'la pufka. :D
    obserw.?

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia i genialnie urządzony dom (przynajmniej ta część :p)

    OdpowiedzUsuń
  4. No dokładnie, a później kupisz coś na szybko w sklepie, bez zastanowienia się a potem w tym nie będę chodzić, albo w ogóle mi się to nie przyda. + Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia ;D
    Ja chyba za kurtką ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny zestaw :) I oczywiście trzymam kciuki ;)
    Ja za niczym nie będę tęsknić, zdecydowanie nie lubię zimowych ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny outficik :) w chustce sie zakochalam! :)
    Co do rzes, sa leciutkie nosilam juz je tylko trzeba przywyknac w koncu sa dosc inne i troche chacza na poczatku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam takie na allegro, ale musisz uważać, bo najlepiej kupować wykonaną ze sztywnej skóry, bo ta miękka później się wygina i nieestetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rękawiczki!
    widzę!
    super wystrój domu! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej będę tęsknić za narciarską kurtką ;<
    Masz super i bloga i super urodę oraz styl.
    Dziękuję za odwiedziny, mam nadzieję, ze będziesz wpadać częściej. Jak chcesz to możemy dodać do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. troche zimowy outfit, ale bardzo mi się podoba :)
    pozatym dziękuje bardzo i może obserwujemy? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja będę tęskniła za szalikiem. Mój jest strasznie ogromny i przytulny!:) Podoba mi się sweterek :)) Ja tez muszę się wybrać na zakupy po jakieś buty. Dodałam notkę

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna sesyjka, i oczywiście piękny dom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz! :)
    może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za moimi kilkoma grubymi swetrami ; )
    Świetna stylizacja ; >
    Pytałaś się u mnie na blogu czy loki są naturalne . Tak, ten skręt jest całkowicie naturalny. NIe używam ani lokówek ani papilotów, to nie dla mnie, a kręciołki na głowie miałam od dziecka ; d
    Obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny outfit :)
    Dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale jesteś śliczna ;oo Buty <3

    Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania śliczna bransoletka robiona własnoręcznie.

    http://mealm.blogspot.com/

    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja najbardziej tęsknić będę za szalikiem, który zdążyłam pokochać. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw! ładny sweterek!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak serio:)
    ale śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ah dziękuje Ci bardzo!:)
    szczerze to..chyba nie ma zadnych wad!dostałam ją 2 miesiące temu i noszę praktycznie cały czas!niezwykl poręczna,dużo przegródek,łatwo wszystko się mieści i łatwo utrzymać porządek...a w dodatku jest śliczna:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz tak promiennie! Jesteś prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń