25 marca 2012

all day... University !

Spędziłam caaaały dzień na Uniwersytecie "wiem, że nic nie wiem" Gdańskim ... mój mózg woła o pomstę do nieba :)))
a tak na poważnie, to rzeczywiście jestem wykończona na szczęście materiały ( zdjęcia ) przygotowałam wczoraj :)



Po raz kolejny wchodzę w fazę "loki" :) mam ogromną manię i najchętniej nic tylko bym kręciła włosy :)
niestety moje włosy są baaaaardzo podatne na warunki atmosferyczne :) więc... jak pada deszcz mam "piękne" loki, natomiast, gdy wieje wiatr same się prostują :) no i oczywiście zasada jest prosta : Gdy zakręce włosy - one się prostują! Gdy wyprostuje włosy - one się kręcą :)))) tak to działa i tyle, nie obejdę tego jak kolwiek bym chciała ... :(((

Najnowszy nabytek :) mówię na tę bluzkę no-name ponieważ ani nie ma metki, ani nie znam jej pochodzenia :) po prostu znalazłam ją w szafie :))) o taaak, zapomniałam dodać, że w mojej szafie tego typu cuda dość często mają miejsce! Domyślam się, że też tak macie... Kupicie coś, potem tego nie nosicie, a to leży i leży... Całe szczęście, że moda co kilka sezonów się powtarza :) rzadko, na prawdę rzadko wyrzucam coś z szafy :P Strasznie się przywiązuje do moich rzeczy i nie mogę się z nimi pożegnać :P też tak macie? że ubrania przywołują wspomnienia, podobnie jak zapachy :))))

idzie wiosna, a ja przeprosiłam moją skórkę :)))) ale teraz poluje na hm... zapomniałam jej nazwy :P taka zapisana z boku :)

a teraz moje ulubione zdjęcie z wszystkich jakie wykonałam w tym tygodniu.....
Kiedyś w sklepie podeszła do mnie jakaś starsza kobieta..
Jestem bardzo rozmowna tym bardziej jeśli w gre wchodzą starsze kobiety heheh
alee.. to była bardzo miła starsza pani.. :) powiedziała tak:
"Dziewczyno nie kupuj drogich kremów, nie kupuj tych wszystkich kosmetyków.. 
Uroda przeminie.. Kup sobie dobre buty, bo to nogi będą Cie prowadzić przez całe życie..." 
Wzięłam sobie do serca słowa starszej pani no i zainwestowałam :)
Pomijam OCZYWISTY morał wypływający z tego cytatu, który jest  niewątpliwy :))))
"Mamo, Tato... SPADAM BĘDĘ RANOOOO... PAAAAAAAA " :*:*:*:*

29 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz;) buciki rewelacyjne;) mi muzyka przywołuje wspomnienia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie! bluzeczka prześliczna
    a zmiany fryzury się nie bój, ja gdybym mogła cofnąć czas obcięłabym swoje jeszcze raz;)

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. mądrze powiedziała :) ale czy takie buty są wygodne?? ja ostatnio zaczęłam inwestować w koturny bo to jedyne wysokie buty w których mogę chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest świetna, a włosy masz fantastyczne. :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz! Ładniutka z Ciebie dziewczyna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzeczka. Ja bardzo żałuję, że wiele rzeczy wyrzuciłam z myślą "to już nie będzie modne", a tutaj moda wraca i byłoby to super modne:)
    Starsza pani miała rację, ale jak się powstrzymać przed kupowaniem?:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczna jesteś ;*
    Ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty masz świetne :)
    Ładne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna stylizacja ;)


    nie Colossal nie skleja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz prosto, a z pazurem! : ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodałam do ulubionych, bo zakochałam się w Twoim blogu :D
    taki luźny, fajny i przyjemny! :)
    zapraszam również do mnie :)
    a! stylizacja bardzo fajna! niby prosta ale z klasą :)
    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne szpilki
    a jam z włosami tylko tak,że zawsze są cholernie proste,a jedyny sposób, by pokręcić,to zostawienie wałków na noc i tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful look dear! would you like to follow each other on bloglovin? *.* KATEFP

    OdpowiedzUsuń
  14. szukam bluzki z takim okrągłym kołnierzykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna koszula i szpileczki ; )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję.;) świetne buciki i marynarka! ;> gdzie kupione?
    + dodaje.;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama przerabiałaś? Jestem pod wrażeniem.;D też muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  18. koszula jest świetna!! ;-)

    Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń